Webinaari: linkedin työnhakijoille - verkostoidu helposti, hauskasti ja tehokkaasti

Koulutus | 21.9.2017 18:00 - 19:00 |
21.9.2017 18:00 - 19:00
30.8.2017

Työpaikkoja löytää helpommin, jos on ammatillisia kontakteja hyödynnettävänä. Omaa ammatillista verkostoa voi kerryttää monen tyyppisistä lähteistä. Tehokkainta on aloittaa tämä työssä ollessa, mutta myös työelämän ulkopuolella voi kerryttää kontaktiverkostoa. LinkedIn on hyvä väline työelämäverkostoitumiseen. Se on henkilöstöammattilaisten suosiossa, helppo käyttää sekä joustava ominaisuuksiltaan.

Tähän työkaluun tallennat kätevästi osaamisestasi sellaista tietoa, mitä haluat tuleville työnantajayrityksillesi näyttää. Työelämän muutoksen myötä työvoiman tarve ei välttämättä ole vähenemässä, mutta oman osaamisalan ostaja saattaa jatkossa löytyä yllättävästä organisaatioista. LinkedIn on hyvä väline tekemään piilevistä työpaikoista konkreettisia. Tule verkkoluennolle kuulemaan asiasta lisää.