Ideasta yrittäjäksi – webinaari

11.4.2018 18:00 - 19:00
8.4.2018
Ideasta yrittäjäksi – webinaari

Onko sinulla yritysidea ja pohditko mistä lähetä liikkeelle? Tai onko lähipiirissäsi, joku joka pohtii yrittäjyyttä? Järjestämme  11.4.2018 klo 18.00-19.00 Ideasta yrittäjäksi – webinaarin, jossa kouluttajana toimii sopimusalavastaava Petteri Hyttinen.  Koulutukseen voi osallistua Pron jäsenet tai henkilöt, jotka ovat kiinnostuneita Pron Ammatinharjoittajat -yhdistyksen jäsenyydestä. tähän ohjetta webinaarin käytännönasioista.

Webinaarissa saat tietoa ja valmiuksia siitä, miten lähdet tekemään liikeideastasi yritystoimintaa. Webinaarissa saat tietoa asioista, jotka yrittäjäksi ryhtyvän on otettava huomioon ennen kuin itse yritys on perustettu.

7 pointtia yrittäjyyteen

• Mikä on kestävä liikeidea
  • Miten teen liikeideasta liiketoimintasuunnitelman
  • Yrityksen perustamisen alkeet
  • Yrityksen toiminnan rahoittaminen
  • Vaihtoehtona kevytyrittäjyys
  • Yrittäjyyden ja palkansaajaroolin yhdistäminen
  • Case esimerkki yrityksestä

Jos olet jo Pron jäsen, niin ilmoittaudu tästä.

Jos et vielä ole Pron jäsen, niin ilmoittaudu sähköpostilla osoitteeseen ilmoittaudu@proliitto.fi Kerro viestissäsi nimesi ja sähköpostiosoitteesi, johon haluat meidän lähettävän webinaarin ohjeet ja linkin. Laita viestin aiheeksi Ideasta yrittäjäksi.