Kokoustekniikka osana kokoustaitoa-webinaari

Koulutus | 7.9.2017 18:00 - 19:00 |
7.9.2017 18:00 - 19:00
7.9.2017

Mietityttääkö kokoustekniikka? Mitkä asiat on mainittava kokouskutsussa? Milloin niitä ääniä lasketaan? Tavoitteena on, että osallistujat tuntevat kokoustekniikan perusteet, erityistilanteet (äänestäminen), kokouksen laillisuuteen ja päätöksiin liittyvät juridiset asiat.

Webinaaritoteutus tiistaina 7.9.2017 klo 18-19.

Webinaariin voit osallistua omalta tietokoneeltasi käsin, tarvitset hyvän verkkoyhteyden ja kaiuttimet tai kuulokkeet. Muutamaa päivää ennen koulutusta saat sähköpostiisi vahvistusviestin sekä ohjeet webinaariin osallistumiseksi. Koulutus on maksuton ja se on tarkoitettu Pron yhdistystoimijoille. Huomioithan, että voit koota myös isomman porukan seuraamaan webinaaria yhtä aikaa. Silloin kannattaa huolehtia, että pystyt heijastamaan tietokoneen näytön esim. videoprojektorin kautta ja äänen kuuluvuuden varmistamisen esim. isompien kaiuttimien kautta.