Tutustuminen Fazer experience vierailukeskukseen ja brunssi sunnuntaina 10.9.2017 klo 12:00 -15:00

| 10.9.2017 12:00 - 15:00 | Fazer Vierailukeskus, Fazerintie 6, 01230 Vantaa
10.9.2017 12:00 - 15:00
Fazer Vierailukeskus, Fazerintie 6, 01230 Vantaa
Helsingin Toimihenkilöt Pro ry
18.8.2017

Tutustuminen Fazer Experience Vierailukeskukseen ja brunssi sunnuntaina 10.9.2017 klo 12:00-15:00 Vantaan Fazerilaan

Tutustumme mm. Fazerin toimintaan, laajaan tuotevalikoimaan, pitkään historiaan, yritysvastuuseen ja innovaatioihin Fazerin omien oppaiden johdolla opastetulla kierroksella.

Näyttelykierros on klo 12:00 – 13.00 ja brunssia nautimme klo 13:00 – 15:00.

Hinta jäsenille 15 € ja työttömille jäsenille 10 €.

Tilaisuus on tarkoitettu ensisijaisesti yhdistyksen jäsenille ja siihen on rajoitettu osallistujamäärä. Mikäli tilaisuuteen jää ylimääräisiä paikkoja, avecit ovat tervetulleita normaalihinnalla 35,90 €. Kun olet saanut vahvistusviestin osallistumisesta, osallistumismaksu tulee maksaa yhdistyksen tilille FI768000 1701 3536 91 , viestikenttään nimesi + 2/3000 Fazer. Maksun eräpäivä 25.08.2017.

Ilmottautuminen PROplussan kautta 18.8.2017 mennessä.

Fazer Vierailukeskus, Fazerintie 6, 01230Vantaa  www.visitfazer.com

Tervetuloa!