Kuinka tehdä yhdistyksen jäsensivu proplussaan -webinaari

Koulutus | 26.9.2017 18:00 - 19:00 |
26.9.2017 18:00 - 19:00
18.9.2017

Miksi yhdistyksen kannattaa tehdä jäsensivu Proplussaan? Proplussan jäsensivu on turvallinen tiedotuskanava yhdistyksen jäsenille. Sen kautta jäsenet pääsevät helposti tutustumaan yhdistyksen toimintaan ja ilmoittautumaan tapahtumiin. Kaikille yhdistyksille on luotu valmiiksi pohja jäsensivusta Proplussaan ja tämän webinaarin avulla opit päivittämään yhdistyksesi jäsensivua muun muassa lisäämään kuvia, tekemään tiedotteita, tallentamaan dokumentteja ja julkaisemaan niitä. Yhdistyksen hallituksen jäsenillä on oikeus päivittää yhdistyksensä jäsensivuja Proplussassa. Jos haluat, niin voit käydä etukäteen jo tutustumassa jäsensivujen opetusvideoon tästä linkistä.

Tule kuuntelemaan ja oppimaan!

Kouluttajana toimii Juha Kähärä.