YHDISTYKSEN VUOSIKOKOUS 2019 - YLLÄTYSÄMPÄREITÄ JAOSSA

Lapland Hotels, Kirkkokatu 3, Oulu
OSEA Toimihenkilöt Pro ry
12.3.2019
OSEAToimihenkilöt Pro ry sääntömääräinen vuosikokous pidetään maanantaina, 11.maaliskuuta 2019 Lapland Hotels, Kirkkokatu 3, Oulu klo18.00. Kokouksessa käsitellään sääntöjen 6§ määräämät asiat kuten; yhdistyksentoimintakertomus vuodelta 2018, tilinpäätös, päätetään vastuuvapaudenmyöntämisestä tilivelvollisille sekä valitaan yhdistyksen puheenjohtaja jahallitus vuodelle 2019. Kokousdokumentit ovat tutustuttavissa etukäteen OSEAPro+ sivustolla (www.proplus.fi); ks.Dokumenttipankki --> Vuosikokous 2019 viikkoa ennen kokousta. Kokouksessayhdistyksen hallitus esittelee suunniteltua toimintaa kuluvalle vuodelle jakertoo ajankohtaisia asioita Ammattiliitto Pron edunvalvonnasta. Ennen kokoustatarjotaan bufee-päivällinen klo 17.00 alkaen. Kaikille kokoukseen osallistujille jaossa yllätysämpäri - yllätys sisällöllä. Tarjoilua ja yllätysämpäriä varten pyydämmeilmoittautumaan torstaihin 7. maaliskuuta 2019 mennessä.

Tervetuloa!

OSEATOIMIHENKILÖT Pro ry hallitus