CV-ilta to 12.11.2020

Hämeenkatu 15, 3. krs. / Teams
Lahden Seudun Toimihenkilöt Pro ry
16.2.2021

VIELÄ MAHTUU MUKAAN VAIN TEAMSIN KAUTTA!

Kiinnostaako uusi työ,mutta hakeminen epäilyttää? Onko viimeisestä CV:n päivityksestä aikaa? Mitä sinne kannattaa edes laittaa? Ja mitä kirjoittaa työhakemukseen? Tai kiinnostaako aihe muuten vaan? Tätä tilaisuutta ei kannata ohittaa!

LSTH Pro ry:n koulutusryhmä järjestää CV- ja työhakemuskoulutusta yhteistyössä Kilta henkilöstöpalveluiden kanssa to 12.11. klo 17:00-18:30 Killan toimistolla Hämeenkatu 15:sta omaa toimistoamme vastapäätä 3:ssa kerroksessa sekä Teamsin välityksellä. Koulutuksessa käydään läpi asioita,joihin työnantajat kiinnittävät huomioita hakemuksessa, ja miten saa sen oman hakemuksen erottumaan muiden joukosta. Käymme läpi myös erilaisia työnhakukanavia. Kannattaa siis tulla päivittämään omia tietojaan, vaikka aiheei olisikaan ajankohtainen.

Kilta tarjoaa tilan paikan päällä 15 ensimmäiselle osallistujalle. Lisäksi osallistuminen onnistuu Teamsin kautta. Tarjoamme kahvit ja pientä purtavaa paikan päällä. Paikan päällä on käsidesiä ja kasvomaskeja. Tilaisuus on maksuton!