Toimintaa ja osaamisen kehittämistä

Jäsenetuudet­

Mitä kivaa tiedossa? Haluatko edullisia tarjouksia ja palveluita? Tutustu Pron jäsenyyden tarjoamiin etuihin ja löydät paljon alennuksia eri puolella Suomea. Edut saat käyttöösi näyttämällä jäsenkorttia.
Hae jäsenetuja

Harrastukset - olo.fit Online-liikuntakeskus

Pron jäsenille puoli vuotta olo.fit-jäsenyys hintaan 49,50 €. Alennuskoodit: olo.fit treenivälinepaketti koodilla: Välineale89. olo.fit 6kk asiakkuus koodilla: PRO-6kk.
Kategoria
Palvelut
Ilmoitusajankohta
13.02.2021
Uusi upea online-liikuntakeskus olo.fit tarjoaa sinulle hyvää oloa siellä, missä sinäkin. Tutut ryhmäliikunta-, lihaskunto- ja kehonhuolto-tunnit voit jumpata silloin, kun sinulle sopii. Kymmeniä jatkuvasti päivittyviä tunteja tunnettujen kotimaisten huippuohjaajien vetäminä. Myös 60+ tunteja, jotka on suunniteltu varttuneemmalle keholle. Liiku kotona, mökillä, reissussa - missä vain. Monipuolinen jatkuvasti päivittyvä tuntitarjontamme takaa, että harjoittelusi on hauskaa ja motivaatiosi pysyy korkealla. Tutustu viikko ilmaiseksi ja kutsu kaverit sekä perheenjäsenetkin mukaan. TREENIVÄLINEPAKETTI 89e TARJOUSKOODIN KÄYTTÖOHJE: 1. Kun olet luonut tunnuksen ja kirjautunut sisään olo.fit-palveluun, klikkaa näytön oikeassa ylälaidassa olevaan kuvaketta (musta kolmio alaspäin) ja valitse kohta ”Näytä oma tili”. 2. Aukeavan ruudun kohdassa JÄSENYYS, klikkaa tekstiä ”Päivitä sopimus” ja kirjoita koodi ”Välineale89” sille varattuun laatikkoon (huomaathan isot ja pienet kirjaimet). Tarjouskoodin käyttöä varten sinun ei tarvitse valita jäsenyyttä. Paina lopuksi ”Jatka”. 3. Mikäli olet kirjautunut sisään ilmaisella kokeilujäsenyydellä, kysytään tässä vaiheessa sinun yhteystiedot, jonka jälkeen pääset valitsemaan haluamasi maksutavan. Luotettavan maksamisen varmistaa SVEA Payments. 4. Maksun mentyä läpi, tästä ei välttämättä tule sinulle erillistä vahvistusta. Mikäli maksun jälkeen järjestelmä kirjaa sinut ulos palvelusta, voit kirjautua takaisin sisään omalla käyttäjätunnuksella. Välinepaketin oston onnistumisen voit vielä varmistaa kohdasta "Näytä oma tili". Lähetämme välinepaketin sinulle muutaman päivän kuluessa.
Voimassa: 13.02.2021 - 31.05.2021