OST Kärpät - HIFK

Raksilan jäähalli
Oulun Seudun Pro ry
11.2.2018
Tervetuloa OSEA:n ja OST:n yhteiseen jäseniltaan kuuntelemaan Ammattiliitto Pro ry:n ajankohtaisia asioita, tietoa liiton toiminnasta ja jäseneduista. Tilaisuuden jälkeen pääset katsomaan jääkiekkomatsia kaverisi kanssa. Huomioi, että paikkoja on rajoitetusti!

Illan ohjelma on seuraava: 13:30-14:00  Aloitamme illan Raksilan jäähallissa eli tunnetussa Hornankattilassa, ottelulippujen jakamisella ilmoittautumismaksun maksaneille ja sisäänkäynti jäähalliin tapahtuu Ravintola Roudan ovesta.
14:00 nautimme maittavan buffet-lounaan Ravintola Roudassa.
15:00 Ammattiliitto Pron ajankohtaiskatsaus, mikä kestää n.45min.
17:00 The Game

Mitä tämä kustantaa? Ottelulipun hinta sisältäen lounaan on 6 euroa, eli kaverisi kanssa yhteensä vain 12 euroa! Lippuja mahdollista ostaa max. 2 kpl/jäsen.

Ilmoittaudu iltaan heti, niin varmistat paikkasi. Ilmoittautumisen jälkeen saat vastausviestissä tiedon, että oletko varasijalla vai mikä onkaan tilanteesi. Lisäksi vastausviestissä saat tilinumeron, mihin maksamalla vahvistat osallistumisesi! Laitathan maksun yhteydessä viestikenttään että ”Jääkiekkotapahtuma 2018”. Viimeinen maksupäivä on torstai 15.2.2018!

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään perjantaina 11.2.2018.