Kemianalan toimihenkilöiden työehtosopimus info

27.2.2018 17:00 - 18:30
Ammattiliitto Pro ry
25.2.2018

Kemianalan toimihenkilöille on neuvoteltu uusi työehtosopimus ajalle 1.12.2017–30.11.2020. Pro järjestää jäsenille infon skypellä työehtosopimuksen uudistuksista ja yleisimmin kysytyistä kysymyksistä.

Info on osallistujille maksuton. Tilaisuuteen otetaan maksimissaan 25 osallistujaa. Tarvittaessa järjestetään lisäinfoja. Ilmoittautuneille lähetämme tarkemmat kirjautumisohjeet sähköpostitse.

Infoon osallistuaksesi tarvitset tietokoneen, internet-yhteyden sekä kaiuttimet/kuulokkeet. Infossa voit osallistujana kuulla esiintyjän äänen ja nähdä esitysmateriaalin. Sinulla on mahdollisuus näyttää omaa web-kamerakuvaasi, mutta yhteyksien toimivuuden takaamiseksi toivomme, ette sitä tee. Voit myös esittää kysymyksiä puhumalla (edellyttää mikrofonia), ja/tai kommentteja chat-ikkunassa.

Infon kohderyhmänä ovat kemian alan jäsenet.