Pro On Stage 9.11.2018 - PTTH Pro ry

Pirkanmaan Teknologia- ja Konsulttitoimihenkilöt PTTH Pro ry
2.11.2018

Pro On Stage 9.11.2018

Kiinnostaisiko voittaa auto vuodeksi käyttöön, kaukomatka - tai vähän lyhempi reissu, mönkijä, hotelliloma, laivaristeily...

Pro On Stagessa näiden ja monien muiden palkintojen voittaminen on mahdollista !!

Ammattiliitto Pro kokoaa jäsenistönsä Vantaa Energia Areenalle viettämään loisteliasta tapahtuma-iltaa huippuviihteen, hyvän ruoan ja juoman sekä hyväntekeväisyyden parissa.

Tähtiä säihkyvän tapahtuman pääesiintyjänä on kymmeniä miljoonia levyjä myynyt, mm. Left Outside Alone ja I’m Outta Love -hiteistään tunnettu Anastacia (USA). Lisäksi tilaisuudessa esiintyy kaikkien suomalaisten rakastama Paula Koivuniemi sekä uskomaton sirkustaiteilija ja miekannielijä Lucky Hell (UK).

Ammattiliitto Pro on Nenäpäivä 2018 pääyhteistyökumppani!

Tulemalla mukaan olet samalla tekemässä hyvää maailman lasten hyväksi!

Tärkeässä osassa iltaa on myös hyväntekeväisyys ja valtakunnallinen Nenäpäivä-kampanja. Pro on Stage tapahtumasta rakentuu illan aikana koko Suomen suurin Nenäkatsomo. Olemme mukana Nenäpäivä Show’n suorassa tv-lähetyksessä YLE TV2:ssa, ja Pron lavalta esiintyy illan aikana valtakunnan verkkoon mm. Anastacia.

Yllä kerrotun lisäksi tapahtumassa on monipuolinen ja herkullinen buffet-illallinen sekä juotavaa (mm. tapahtumaa varten käsityönä valmistettua Pro on Stage -nimikko-olutta, viiniä, siideriä, virvoitusjuomia).
Lisäksi areenalla on tarjoilualueita, joista jokainen voi ostaa haluamiaan juomia.

Klikkaa http://www.proonstage.fi/ ja katso tarkemmin mitä on luvassa...

Tapahtumaan on bussikuljetus edestakaisin
Tampere-Vantaa-Tampere.

Ilmoittaudu nopeasti, PTTH Pro ry:llä on vielä lippuja tapahtumaan !!

TERVETULOA MUKAAN VUODEN AINUTLAATUISIMPAAN JÄSENTAPAHTUMAAN!