OPRYn pääluottamusmiesten, neuvottelevien luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen koulutuspäivät

| 6.10.2018 - 7.10.2018 | Sokos Hotel Presidentti, Eteläinen Rautatienkatu 4, 00100 Helsinki
6.10.2018 - 7.10.2018
Sokos Hotel Presidentti, Eteläinen Rautatienkatu 4, 00100 Helsinki
OPRY Henkilöstöyhdistys Pro ry
24.9.2018

Tervetuloa OPRYn pääluottamusmiesten, neuvottelevien luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen koulutuspäiviin 6-7.10.2018

Sokos Hotel Presidentti os. Eteläinen Rautatiekatu 4, Helsinki

Koulutus alkaa lauantaina klo 10.00 (aamukahvia tarjolla klo 9.00) ja päättyy klo 16.00 ja sunnuntaina jatketaan klo 9.00 ja päättyy 13.00 (lounasta tarjolla klo 12.30). Lauantaina 6.10 myös illastetaan.

Koulutuksen aiheet:

Viikonlopputyö, finanssityöstä asiakkuustyöhön, etätyö ja muita ajankohtaisia asioita.

Kouluttajina:

Maija Laaksonen, Elina Reini, Riitta Suonpää ja Eija Laurila.

Ammattiliitto Pro maksaa matkat, yöpymisen sekä ruokailun. Liitto korvaa matkakulut edullisimman matkustustavan mukaan. Tarkemmat matkojentilausohjeet sekä osallistujavahvistuksen lähetämme ilmoittautuneille. Oman auton käyttö korvataan ainoastaan perustellusta syystä ja siitä on sovittava erikseen Riitta Suonpään kanssa (riitta.suonpaa@prohallitus.fi)

Ylimääräisiä majoitusvuorokausia ei korvata, mikäli osallistuja ehtii julkisilla kulkuvälineillä paikalle tilaisuuden alkamisajankohtaan mennessä sen vuorokauden aikana, kun tilaisuus alkaa.

Ilmoittaudu 20.09.2018 mennessä Proplussan kautta. Lähetämme ilmoittautuneille vahvistuksen sekä matkojentilausohjeet noin viikkoa ennen koulutusta.

Ilmoittautuessasi mainitse mahdollisista ruoka-aineallergioistasi.

Kirjaudu Proplussaan ja klikkaa sähköpostin ilmoittautumislinkkiä. Mikäli linkki ei avaudu heti, klikkaa linkkiä kerran.

Tervetuloa!

OPRY Henkilöstöyhdistys Pro ry