Taloudenhoitajana toimiminen – webinaari Pron yhdistystoimijoille

27.11.2018 18:00 - 19:00
24.11.2018

Taloudenhoitajana toimiminen ti 27.11. kello 18 - 19

Seuraava tehtäviin liittyvä webinaarimme kohdistaa valokeilan taloudenhoitajaan: käymme mallitoimenkuvan avulla läpi hänen rooliaan yhdistyksen hallituksen osana. Tutustumme taloudenhoitajan perustehtäviin, päätöksentekoon ja ennakointiin erityisesti yhdistyksen lainmukaisen toiminnan kannalta sekä hänen merkitykseensä osana yhdistyksen hallitusta. Huomaathan, että meillä on erikseen taloudenhoitajan tehtävästä oma koulutus, jossa paneudumme tarkemmin muun muassa yhdistyksen kirjanpitoon liittyviin asioihin.

Kouluttajana Petri Varjonen

Webinaariin voit osallistua omalta tietokoneeltasi käsin, tarvitset hyvän verkkoyhteyden ja kaiuttimet tai kuulokkeet. Pari päivää ennen koulutusta saat sähköpostiisi vahvistusviestin sekä ohjeet webinaariin osallistumiseksi.