ProStage -Nenäpäivä

Porvoonseudun Pro ry
12.10.2018
Tervetuloa ProStageen!

Ammattiliitto Pro räjäyttää marraskuussa ja järjestää historiansa suurimman tapahtuman jäsenille. Vantaan Energia-areenalla rytisee ja kipinöi 9.11.2018, kun Pro On Stagen lavan valloittavat Lucky HellPaula Koivuniemi ja maailmankuulu yhdysvaltalainen poptähti Anastacia.
Iltaa vietetään yhdessä upeiden yhteistyökumppaneiden ja kutsuvieraiden kanssa ja illan aikana nautitaan monipuolisesta buffet-illallisesta. Huippuesiintyjien lisäksi tilaisuudessa esiintyy viihdealan taitureita, nähdään tuotelanseerauksia ja erilaisia kampanjoita. Vierailla on mahdollisuus voittaa upeita palkintoja itselleen sekä yhdistyksilleen.

Tapahtuma alkaa klo 17:30, jolloin ovet avautuvat ja ruokailu alkaa. Paikalle pitää kuitenkin saapua viimeistään klo:20:00.
Naulakkomaksu 5€/asiakas, varaa käteistä.
Tapahtuman ikäraja 18 v. (varaudu todistamaan ikäsi)

Bussikuljetus lähtee Rauhankadun turistipysäkiltä klo 16:30.