Skype-koulutus Pohjanmaan alueen yhdistysaktiiveille

Seinäjoki, Ammattiliitto Pron Aluetoimisto
Pohjanmaa
11.2.2019
Tervetuloa PRON Pohjanmaan Aluejohtokunnan järjestämään Skype koulutukseen. Koulutus antaa hyvät valmiudet osallistua yhdistyksesi järjestämiin skype kokouksiin. Koulutus on suunnattu yhdistysaktiiveille. Koulutukseen mahtuu mukaan 20 henkilöä. Aluejohtokunta tarjoaa koulutuksen, aamiaisen ja lounaan. Matkakulut on sovittava oman yhdistyksen kanssa. Paikka: PRO aluetoimisto, Vapaudentie 28-3060100 Seinäjoki
HUOM! Koulutus on suomenkielinen. Sitovat ilmoittautumiset 11.2. mennessä Proplussan kautta. Kerrothan ilmoittautuessasi mikäli sinulla on jokin erityisruokavalio.

Otathan mukaan koulutukseen oman kannettavan tietokoneen, varmistat että sinulla on Skype käytössä, jos sinulta löytyy kaiutin tai kuulokkeet  joissa on mikrofoni, ja mahdollisesti oma mokkula/puhelin josta voit tarvittaessa jakaa verkon koneellesi.