Pääluottamusmiesten, neuvottelevien luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen koulutusviikonloppu

| 16.3.2019 - 17.3.2019 | Sokos Hotelli Presidentti, Eteläinen Rautatienkatu 4, 00100 Helsinki
16.3.2019 - 17.3.2019
Sokos Hotelli Presidentti, Eteläinen Rautatienkatu 4, 00100 Helsinki
OPRY Henkilöstöyhdistys Pro ry
25.2.2019
Tervetuloa pääluottamusmiesten, neuvottelevien luottamusmiesten ja työsuojeluvaltuutettujen yhteiseen koulutusviikonloppuun!

OPRY kutsuu pääluottamusmiehet, neuvottelevat luottamusmiehet ja työsuojeluvaltuutetut koulutusviikonloppuun 16.-17.3.2019 Original SokosHotelli Presidenttiin, Helsinkiin.

Aloitamme koulutuksen lauantainaklo 10.00 ja ennen koulutuksen alkua on mahdollisuus nauttia aamukahvista klo 9.00 eteenpäin. Yhteinen osiomme päättyy sunnuntaina klo 13.00 lounaaseen.

Koulutusviikonlopussa lauantai on räätälöity erikseen luottamusmiehille sekä työsuojeluvaltuutetuille. Luottamusmiehet perehtyvät Ammattiliitto Pron tuottamaan palkkakeskustelukyselyn tuloksiin sekä pohtivat palkkakeskusteluihin lisää onnistumisen eväitä. Työsuojeluvaltuuteille on tarjolla työhyvinvointikorttikoulutus. Sunnuntaina on kaikille yhteinen päivä.

Ammattiliitto Pro maksaa matkat, ruokailun sekä majoituksen. Matkakulut korvataan edullisimman matkustustavanmukaan. Tarkemmat matkustus- ja matkojentilausohjeet lähetämme koulutukseenilmoittautuneille noin kaksi viikkoa ennen tilaisuutta.

Oman auton käyttökorvataan ainoastaan perustellusta syystä ja siitä on sovittava ennakoltaerikseen Annamari Österbergin kanssa annamari.osterberg@prohallitus.fi

Ylimääräisiä majoitusvuorokausia ei korvata, mikäli osallistuja ehtii julkisilla kulkuvälineillä paikalle tilaisuuden alkamis ajankohtaan mennessä sen vuorokauden aikana, kun tilaisuus alkaa.
Ilmoittautuessasi mainitse mahdollisista ruoka-aineallergioistasi, mahdollinen huonekaveritoive, koska majoittautuminen tapahtuu kahden hengen huoneissa sekä osallistumisesi lauantain illalliselle.

Ilmoittaudu mukaan 16.2.2019 mennessä Proplussan kautta.
Lähetämme ilmoittautuneille vahvistuksen sekä matkatilausohjeet ilmoittautumisajan päätyttyä.

Kirjaudu Proplussaan ja paina sähköpostin ilmoittautumislinkkiä.
Mikäli linkki ei aukea heti, sitä täytyyklikata toisen kerran.

Sydämellisesti tervetuloa!
OPRY Henkilöstöyhdistys Pro ry
Riitta Suonpää
puheenjohtaja

P.S. Jos et enää toimityöpaikallasi henkilöstönedustajana, toimitathan viestin oikealle henkilöllesekä varmistatte, että liitossa ovat tiedot työpaikkanne osalta ajan tasalla.