Keski-Uudenmaan alueen perhetapahtuma 25.5. Duudson Activity Park

Keski-Uusimaa
10.5.2019

Elämässä pitää olla ninjaa! – tervetuloa perhetapahtumaamme 25.5.2019

Elämässä pitää olla ninjaa ja muuta kivaa! Tarjoamme sinulle ja läheisillesi hauskanpitoa Espoon Duudsonit Activity Parkissa, jossa liikkumisen ja jekkuilun ilo kuuluu kaikenikäisille ja -kokoisille. Löydät puistosta monenlaista aktiviteettia ja pääset viettämään läheistesi kanssa rentoa aikaa. Pidämme myös huolen siitä, ettei virta lopu kesken: tarjolla on ravintola Pirttihirmun lounasbuffee kello 11–15.

Ajankohta: lauantai 25.5.2019 kello 9 –19, voit tulla milloin sinulle sopii. Rannekkeita ja lounaskuponkeja alamme jakaa kello 9. Kaksi ensimmäistä aukiolotuntia on varattu vain meille prolaisille.

Paikka:
Duudsonit Activity Park, Kauppakeskus Iso Omena, Matinkylä, Espoo.

Tervetuloa hauskanpitoon koko kööri tai ihan vaan itseksesi!

Muistathan, että ilmoittautuminen on sitova ja jos et peruuta osallistumistasi lähetämme sinulle laskun osallistujamäärän mukaisesti. Peruuta viimeistään 11.5.2019 mennessä