Kutsukoulutus: PKS:n ja Länsi-Uudenmaan yhdistysten hallitusten verkostoitumis- ja koulutustapahtuma

| 28.9.2019 11:00 - 18:00 | Ammattiliitto Pro, Ruoholahti, Selkämerenkuja 1 A.
28.9.2019 11:00 - 18:00
Ammattiliitto Pro, Ruoholahti, Selkämerenkuja 1 A.
Häme, Itä-Uusimaa, Karjala, Keski-Suomi, Keski-Uusimaa, Kymi-Saimaa, Lappi, Länsi-Uusimaa, Oulu-Kainuu, Pirkanmaa, Pohjanmaa, Pääkaupunkiseutu, Satakunta, Savo, Varsinais-Suomi
10.9.2019
Tervetuloa verkostoitumaan ja kouluttautumaan yhdistysasioiden parissa la 28.9. klo 11-17 Ammattiliitto Pron tiloissa, Helsingissä.(Selkämerenkuja 1 A). Tule tapaamaan muita Pääkaupunkiseudun ja Länsi-Uudenmaan alueen yhdistysaktiiveja.

Tilaisuuden järjestää Pääkapunkiseudun ja Länsi-Uudenmaan aluejohtokunta sekä Ammattiliitto Pron Helsingin aluetoimisto. Kouluttajina toimivat kummiasiamiehet Jukka Hämäläinen, Tiina Korjula, Seppo Lundgren, Hannele Vartiainen ja Kaisa Ylitalo. Paikalla on myös järjestöasiantuntija Timo Nousiainen ja johtaja Heikki Tuominen.

Ilmoittaudu yhteen vapaavalintaiseen työpajaan. Kuhunkin pajaan mahtuu 25 ensiksi ilmoittautunutta, jonka jälkeen ohjaamme sinut toiseen pajaan. Voit kertoa meille kohdassa "lisätietoa" toissijaisen työpajatoiveesi.

Päivän kouluttautumisen jälkeen sinulla on mahdollisuus osallistua yhteiseen illanviettoon, jossa on kolmen ruokalajin menú kahdella ruokajuomalla sekä DJ:n tähdittämää 70-luvun henkistä Disco-musiikkia. Iltaosuuteen ei voi osallistua, jos ei ole ollut mukana päivän koulutusosiossa.

Tilaisuus on sinulle maksuton, mutta emme korvaa kilometrikorvauksia tai päivärahoja. Koulutustapahtumaan mahtuu korkeintaan 110 ja toteutuu, mikäli on vähintään 20 ilmoittautunutta.

Sinulla on mahdollisuus ottaa mukaan omia juomia tai toivoa, että kaveri tarjoaa ;) Tiloissa ei ole mahdollisuutta ostaa juomia.

Lisätietoa tilaisuudesta saatte aluejohtokunnan vastuuhenkilöiltä:
Esa Vieno eskivee@gmail.com
Harri Määttänen harri.maattanen9@gmail.com