Pääkaupunkiseudun ja Länsi-Uudenmaan aluejohtokunta - Elämä Lapselle konsertti huippuartistien parissa! 2 PERUUTUSPAIKKAA. OTA YHTEYS: paivi.vartio@elisa.fi

| 11.9.2019 17:30 - 22:00 | Hartwall Arena, Areenakuja 1, Helsinki
11.9.2019 17:30 - 22:00
Hartwall Arena, Areenakuja 1, Helsinki
Länsi-Uusimaa, Pääkaupunkiseutu
10.9.2019
Tervetuloa mukaan Elämä Lapselle konserttiin prolaisten seurassa!

Aika:                 Keskiviikko 11.9.2019 klo 19:00 – 22:00

Paikka:              Hartwall Arena, Areenakuja 1, Helsinki

Katsomo:          119

Tervetulleet:     Länsi-Uudenmaan ja Pääkaupunkiseudun alueemme
       jäsenet

Hinta:                Tapahtuma on maksuton.

Lisätietoa:        https://kummit.fi/tapahtuma/elamalapselle

Suomen tunnetuimpiin hyväntekeväisyystapahtumiin lukeutuva, lapsipotilaiden tueksi tehtävä Elämä Lapselle -konsertti järjestetään Hartwall Arenalla Helsingissä. MTV3 välittää konsertin suorana lähetyksenä klo 20-22, ja huikeana uutuutena konserttietkot Arenalta nähdään suorana Subilla klo19-20. Klo 19 alkavalla tunnilla esiintyvät myös Turkulaiset supersuosikit Eino ja Aapeli!

Elämä Lapselle kokoaa tänä vuonna yhteen upean esiintyjäjoukon sekä mahtavan kummitubettajatiimin, kun hyväntekeväisyyskonsertissa mukana ovat mm. Robin Packalen, JVG, Elastinen, Juha Tapio, Benjamin, ABREU, Arttu Lindeman, Sanni sekä tubetähdet Pinkku Pinsku, Roni Back, MiskaMH ja Roponen.

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastenklinikan toimintaa sekä lastentautien tutkimustyötä. Ensimmäistä kertaa 90-luvun puolivälissä järjestetyn tapahtuman avulla on mahdollistettu useiden elintärkeiden hoitolaitteiden hankinta sekä tuki monelle merkittävälle lastentautien tutkimushankkeelle Suomessa. Elämä Lapselle-konsertti on valtakunnallinen nuorisotapahtuma, johon saapuu vuosittain ystäväporukoiden ja perheiden lisäksi lukuisia nuorisotoimia eri puolilta maata.

Ohjelma:

17:30 – 18:30  Lippujen jako Hartwall Arenan alakatsomon oven edustalla. Lippuja jakavilla henkilöillä on päällä Pron turvaliivit. Tarvitset jäsenkorttiasi, kun lunastat lippusi. Kätevimmin se kulkee mukanasi Ammattiliitto Pro -mobiilisovelluksessa. Vaihtoehtona on perinteinen muovikortti.

18:00 – 19:00 Hartwall Arenan ovet aukeavat, sisäänpääsy

19:00 – 22:00  Elämä Lapselle konsertti

Kulkuyhteydet ja pysäköinti:

Hartwall Arena sijaitsee Helsingin Länsi-Pasilassa Veturitien ja Hakamäentien risteyksessä. Helsingin sisääntuloteiltä ajaa autolla parhaiten Hakamäentietä, jolle pääsee Lahdentieltä Koskelantien liittymästä ja Hämeenlinnantieltä Ruskeasuolta.

- Katso julkisen liikenteen aikataulut HSL:n Reittioppaasta
- Taksin voit tilata osoitteesta:
www.lahitaksi.fi
- https://hartwallarena.fi/fi/vierailijat/saapumisohjeet-ja-kartat/arenan-kartat
- https://hartwallarena.fi/fi/vierailijat/saapumisohjeet-ja-kartat/katsomokartat

Varaa pääsylippusi heti!

Pääsylippuja on tarjolla rajoitetusti, joten varaa omasi (sitovasti) heti, kuitenkin viimeistään su 1.9.2019 mennessä. Ilmoittautuminen alkaa ke 21.9.2019.

Lippusi varaat
proliitto.fi-sivun tapahtumakalenterin kautta Proplus-tunnuksillasi. Jos et ole aiemmin käyttänyt palvelua, sisäänkirjautumissivulla on ohjeet miten toimit. Tarvitset jäsennumeroasi, jonka näet Ammattiliitto Pro-mobiilisovelluksesta ja muovisesta jäsenkortistasi.

Ilmoittautumislinkki: https://kilta.proliitto.fi/KoulutusIlmoittautumissivut_alue/alueTapahtumaTiedotresp.aspx?id=15818&yhdistystapahtuma=1&requestpage=aluetaplink

Mikäli jäät ilman lippua:

Lastenklinikoiden Kummit tarjoaa Pro:n jäsenille mahdollisuuden ostaa lipun 2 eur edullisemmalla hinnalla. Lipun pääsee ostamaan tämän linkin takaa:

Piilolinkkiä ei saa kopioida selaimesta osoiteriviltä, koska linkki ns. aukeaa ja kopioitu osoite ei johda enää piilolinkin alle. Sivulla ei kysytä enää erikseen mitään salasanaa vaan suoraan tuolla linkillä pääsee ostamaan liput halvemmalla hinnalla.

Peruutusehto:

Mikäli sinulle tulee este, etkä pääsisikään mukaan, peruuta osallistumisesi pe 6.9.2019 mennessä ja mahdollista seuraavalle jonossa olevalle jäsenelle pääsy illan viettoon. Ilman peruutusta ja lääkärintodistusta pois jääneiltä veloitamme 20 EUR/lippu.

Lisätietoja:

Päivi Vartio puh. 050 506 5316, paivi.vartio@elisa.fi