Pääkaupunkiseudun ja Länsi-Uudenmaan aluejohtokunta järjestää Sirkus Finlandiassa perhetapahtuman jäsenille – tiedossa hauska, unohtumaton ilta sirkustaiteen parissa! TAPAHTUMA TÄYNNÄ. Varasijalla oleviin olemme yhteydessä, mikäli tulee peruutuksia.

| 9.10.2019 17:00 - 21:00 | Sirkus Finlandia, Kaisaniemen puistokuja 3, Helsinki
9.10.2019 17:00 - 21:00
Sirkus Finlandia, Kaisaniemen puistokuja 3, Helsinki
Länsi-Uusimaa, Pääkaupunkiseutu
30.8.2019

Tervetuloa mukaan viettämään koko perheen iltaa Sirkus Finlandiaan prolaisten seurassa

Aika:                  Keskiviikko 9.10.2019 klo 18:30 – 21:00

Paikka:              Sirkus Finlandia, Kaisaniemen puistokuja 3, Helsinki

Tervetulleet:    Länsi-Uudenmaan ja Pääkaupunkiseudun alueemme jäsenet perheineen. Tilaisuuteen voi osallistua itsesi lisäksi maksimissaan 5 perheenjäsentäsi (max 6 lippua/perhe).

Kutsuvieraat:  Lastenklinikoiden Kummien lapset huoltajineen ja Ammattiliitto Pron kutsutut

Hinta:                Tapahtuma on maksuton.

Lisätietoa:        sirkusfinlandia.fi

Sirkus Finlandia on viihdyttänyt suomalaisia jo vuodesta 1976 ja kiertää Suomea läpikotaisin uudella ohjelmalla. Viihteen ja taiteen teemavuoden johdosta myös Sirkus Finlandian vuoden 2019 kiertueohjelmisto on osa Euroopan kulttuuriympäristöpäivien ohjelmaa. Sirkus Finlandia haluaa näin toiminnallaan lisätä sirkustaiteen arvostusta.

Luvassa on unohtumattomia hetkiä koko perheelle! Ohjelmassa on luvassa hauskuutta, mutta myös numeroita, joita yleisö katselee silmät pyöreinä ja ihmettelee, miten tuo on mahdollista. Ohjelmassa on jotakin lapsille ja aikuisille.

Siellä soivat torvet ja tuoksuu popcorn, voi ja oi miten kauniisti musisoi Maestro Trickanini...

Sirkuksessa nähdään mm. akrobatiaa, trampoliiniesitys, koulutettuja lemmikkieläimiä Venäjältä, perinteistä hevosakrobatiaa, taikuutta sekä toinen toistaan erikoisempia sooloperformansseja.

Esityksen kesto väliaikoineen on noin kaksi (2) tuntia.

Illan ohjelma:

17:00 – 18:20 Lippujen jako Sirkus Finlandian sisäänkäynnin edustalla. Tarvitset jäsenkorttiasi, kun lunastat lippusi. Kätevimmin se kulkee mukanasi Ammattiliitto Pro -mobiilisovelluksessa. Vaihtoehtona on perinteinen muovikortti. HUOM! Lippuja jaetaan ainoastaan tänä klo-aikana!

18:30 – 18:40 Puheenjohtaja Petteri Auvisen tervetuliaispuhe

18:40 – 21:00 Sirkus Finlandian esitys

Kulkuyhteydet ja pysäköinti:

Tule Kaisaniemeen julkisilla – alueella ei ole parkkipaikkoja! Reittioppaasta löydät bussien, raitiovaunujen, metrojen ja lähijunien aikataulut.
-
   Metro (Rautatientori ja Kaisaniemi), lähi- ja kaukojunaliikennettä (Helsingin päärautatieasema) sekä bussi- ja raitiovaunuliikennettä lähelle tapahtuma-aluetta
-
   Kampin bussiterminaali kävelymatkan päässä
-   Pysäköinti keskustan pysäköintilaitoksissa

Varaa pääsylippusi heti!

Pääsylippuja on tarjolla rajoitetusti, joten varaa omasi (sitovasti) heti, kuitenkin 24.9.2019 mennessä.

Lippusi varaat proliitto.fi-sivun tapahtumakalenterin kautta Proplus-tunnuksillasi. Jos et ole aiemmin käyttänyt palvelua, sisäänkirjautumissivulla on ohjeet miten toimit. Tarvitset jäsennumeroasi, jonka näet Ammattiliitto Pro-mobiilisovelluksesta ja muovisesta jäsenkortistasi.

Valitse rastittamalla kuinka monta lippua tarvitset itsesi mukaan laskien. Kerrothan myös lisätiedoissa kuinka monta perheenjäsentäsi osallistuu, heidän nimensä ja ikänsä: aikuiset ja/tai lapset 3–12 vuotta ja/tai lapset alle 3 vuotta (vanhempien sylissä). Vahvistamme tapahtumaan pääsysi viestillä sähköpostiisi.

Ilmoittautumislinkki:

Peruutusehto:

Mikäli sinulle tulee este, etkä pääsisikään mukaan, peruuta osallistumisesi 29.9.2019 mennessä ja mahdollista seuraavalle jonossa olevalle jäsenelle/perheelle pääsy illanviettoon. Ilman peruutusta ja lääkärintodistusta poisjääneiltä veloitamme 20 EUR/lippu.

Lisätietoja:

Päivi Vartio puh. 050 5065316, paivi.vartio@elisa.fi