Ciao! Tervetuloa Turva-päivään ja italialaiseen iltaan 14.11.

Tapahtuma | 14.11.2019 - 14.10.2019 |
14.11.2019 - 14.10.2019
Turva / Kuopion aluetoimisto
Ammattiliitto Pro / Järjestöyksikkö
25.10.2019

21.10.2019 | Hyvä Kuopion seudun jäsenemme

Ciao! Tervetuloa Turva-päivään ja italialaiseen iltaan 14.11.

Yhteistyökumppanimme vakuutusyhtiö Turva järjestää meille prolaisille Kuopion toimistossaan Turva-päivän ja italialaisen illan torstaina 14.11.2019. Osallistujille on luvassa Finnkinon elokuvalippu lahjaksi, mukavaa yhdessäoloa, maukasta purtavaa sekä erinomainen kaskotarjous.

Suuntaa siis 14.11. Turvan Kuopion palvelutoimistolle!

Osoite: Kauppakatu 55-57, 70110 Kuopio

Aukioloaika prolaisille 14.11.: toimiston aukioloaika klo 9.30-17, italialainen ilta 17-19.

Huomioithan: Vain iltatilaisuuteen tarvitaan ilmoittautuminen! Ennen klo 17 voit piipahtaa kun ehdit.

Toimistolla pannu kuumana koko päivän

Kuopion toimistolla on koko päivän tarjolla kakkukahvit, ja Turvan henkilökunta opastaa vakuutusasioissa. Jos poikkeat koko perheen voimin, lapsille on tarjolla puuhakirjoja ja pientä makeaa. Pron jäsenkorttia näyttämällä saat lisäksi lahjaksi Finnkinon leffalipun (1 kpl / aikuinen).

Italialainen ilta vain prolaisille

Toimisto on illalla klo 17-19 avoinna vain meille prolaisille. Paikalla on Savon murremestari Paco Nucci tuomassa aitoa italialaista tunnelmaa. Pääset maistelemaan antipastopöydän antimia sekä italialaisia viinejä Pacon tarinoilla höystettynä. Joku onnekas voittaa myös lahjakortin Pacon ravintolaan Trattoria Sorrentoon, ja tunnelmaa tuo Jenni Kuronen-Nuccin sähköviuluesitys.

Italialaiseen iltaan ovat tervetulleita myös työkaverisi, vaikka he eivät olisikaan Pron jäseniä. Paikalla on kaksi Pron työelämäasiantuntijaa, jotka vastaavat kysymyksiisi.

Ilmoittauduthan italialaiseen iltaan etukäteen kutsun alaosasta löytyvästä linkistä 6.11. mennessä.

Musta marraskuu – loistavat kaskoalennukset

Marraskuu on musta, mutta onneksi Turvan kaskovakuutukset ovat loistavia. Jos sinulla on jo Turvan kotivakuutus tai hankit sellaisen tapahtumassa, saat Turvan myyjiltä 40 % alennuksen Turvakasko- ja Liittokasko-vakuutuksista ensimmäiseksi vuodeksi, kun teet ostopäätöksen marraskuun aikana. Jos sinulla ei ole Turvan kotivakuutusta, saat 30 % alennuksen Turvakaskosta.

Lisäksi ammattiliiton jäsenenä saat kaskoista ja kotivakuutuksesta 10 % jatkuvan alennuksen. Nyt jos koskaan kannattaa päivittää kasko kuntoon! Tarjouksen voit hyödyntää sekä päivällä että iltatilaisuudessa.
_________________________________________

Lämpimästi tervetuloa Turva-päivään ja italialaiseen iltaan viihtymään ja hyötymään!

Ilmoittaudu italialaiseen iltaan 6.11. mennessä tästä linkistä.

Jos poikkeat toimistolla päivällä ennen kello 17, sinun ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Lisätietoa saat asiantuntijoiltamme:

sopimusala-asiamies Jussi Hartikainen, jussi.hartikainen@proliitto.fi, puh. 040 588 5609

sopimusala-asiamies Kai Kalho, kai.kalho@proliitto.fi, puh. 050 383 2934

__________________________________________________________