Pikkujoulut Paviksella

Pavis
Jeppis Pro ry
30.11.2019

Kutsumme juuri Sinut, Jeppis Pro ry:n jäsen, viettämään kanssamme pikkujouluja, 13.12.2019 klo 18.00 alkaen. Vietämme pikkujouluja Paviksella, nauttien runsaan joulupöydän antimista. Omavastuu pikkujouluista on 30 euroa, ja sillä saat joulupöydän antimien lisäksi alkumaljan ja 2 ruokajuomaa.

Lähde viettämään pikkujouluja kanssamme! Sitovat ilmoittautumiset  30.11. mennessä Proplussan kautta. Omavastuu maksetaan ilmoittautumisen jälkeen, 5.12. mennessä yhdistyksen tilille (Jeppis Pro ry tilinumero: FI31 4055 0011 5562 85)

Peruuttaminen: peruuttaminen (ja omavastuun palauttaminen) 5.12. jälkeen ainoastaan lääkärintodistusta vastaan.

Yhdistyksen jäsenet ovat etusijalla, mutta jos tilaa jää, niin voit ottaa mukaan myös ei-jäsenen seuralaiseksi. Ei-jäsen maksaa joulupöydästä ja juomista 60 euroa. Omavastuun maksamista varten saat tilitiedot ilmoittauduttuasi. Ei-jäsenen osallistumista voit tiedustella sähköpostitse (jeppis.pro@gmail.com)