Pääkaupunkiseudun ja Länsi-Uudenmaan aluejohtokunta - Kummien Joulu kirkkokonsertti // Ilmoittautuminen avattu 27.11.2019 klo 8:00

| 12.12.2019 18:30 - 21:00 | Vanha Kirkko, Lönnrotinkatu 6, Helsinki (Vanha kirkkopuisto)
12.12.2019 18:30 - 21:00
Vanha Kirkko, Lönnrotinkatu 6, Helsinki (Vanha kirkkopuisto)
Länsi-Uusimaa, Pääkaupunkiseutu
4.12.2019
Tervetuloa mukaan Kummien Joulu -kirkkokonserttiin prolaisten seurassa!

Aika:                 Torstai 12.12.2019 klo 18:30

Paikka:              Vanha Kirkko, Lönnrotinkatu 6, Helsinki (Vanha Kirkkopuisto)

Tervetulleet:     Länsi-Uudenmaan ja Pääkaupunkiseudun alueemme
       jäsenet Kutsu on vain jäsenelle, ei avec

Hinta:                Tapahtuma on maksuton.

Lisätietoa:         https://kummit.fi/Kummien-joulu-Helsinki

Lastenklinikoiden Kummien hyväntekeväisyystapahtumiin lukeutuva, lapsipotilaiden tueksi tehtävä Kummien Joulu -kirkkokonsertti järjestetään Helsingin Vanhassa kirkossa Helsingissä

Joulukonsertissa on mukana mahtava joukko joulun valovoimaisia tähtiartisteja: Saija Tuupanen, Milana Misic ja Mikael Konttinen. Luvassa on tuttuja joululauluja ja aitoa joulunajan tunnelmaa. Konsertin juontaa Anna-Liisa Tilus.

Lastenklinikoiden Kummien järjestämän Kummien Joulu -kirkkokonsertin tuotot käytetään lyhentämättömänä pienten potilaiden viihtyvyyteen HUS-alueella.

Ohjelma:

18:00 – 18:20  Lippujen jako Vanhan kirkon portaiden alapäässä Lönnrotinkadun puolella. Lippuja jakavilla henkilöillä on päällä Pron turvaliivit. Tarvitset jäsenkorttiasi, kun lunastat lippusi. Kätevimmin se kulkee mukanasi Ammattiliitto Pro -mobiilisovelluksessa. Vaihtoehtona on perinteinen muovikortti.
18:30 – Joulukonsertti alkaa

Muuta huomioitavaa:

- Lippuja ei jaeta enää klo 18:20 jälkeen, joten olethan ajoissa paikalla
- Liput eivät ole numeroituja, joten olemalla ajoissa paikan päällä varmistat itsellesi parhaan paikan sisällä kirkkosalissa.

Kulkuyhteydet ja pysäköinti:

Vanha Kirkko sijaitsee Vanhassa kirkkopuistossa Helsingin Keskustassa. Kirkkopuistoa myös kutsutaan "ruttopuistoksi". Tule paikalle julkisilla - alueella on rajoitetusti parkkipaikkoja! Reittioppaasta löydät bussien, raitiovaunujen, metrojen ja lähijunien aikataulut.
- Katso julkisen liikenteen aikataulut HSL:n Reittioppaasta
- Pysäköinti kadun varsilla tai keskustan pysäköintilaitoksissa
- Taksin voit tilata osoitteesta:
www.lahitaksi.fi

Varaa pääsylippusi heti!

Pääsylippuja on tarjolla jäsenille rajoitetusti, joten varaa omasi (sitovasti) heti, kuitenkin viimeistään ke 4.12.2019 mennessä. Ilmoittautuminen alkaa ke 27.11.2019. Liput jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lippusi varaat
proliitto.fi-sivun tapahtumakalenterin kautta Proplus-tunnuksillasi. Jos et ole aiemmin käyttänyt palvelua, sisäänkirjautumissivulla on ohjeet miten toimit. Tarvitset jäsennumeroasi, jonka näet Ammattiliitto Pro-mobiilisovelluksesta ja muovisesta jäsenkortistasi.

Ilmoittautumisia ei oteta vastaan Pron Pääkaupunkiseudun ja Länsi-Uudenmaan aluejohtokunnan sähköpostin kautta

Peruutusehto:

Mikäli sinulle tulee este, etkä pääsisikään mukaan, peruuta osallistumisesi su 8.12.2019 mennessä ja mahdollista seuraavalle jonossa olevalle jäsenelle pääsy illan viettoon. Ilman peruutusta ja lääkärintodistusta pois jääneiltä veloitamme 20 EUR/lippu.

Peruutuksen tapahtumaan teet kätevästi ilmoittautumisvahvistuksessa olevan linkin kautta tai omilla jäsensivuilla

Lisätietoja:

Päivi Vartio puh. 050 506 5316, paivi.vartio@elisa.fi