Yhdistyksen vuosikokous 27.5.2020 klo 17, etäkokous ILMOITTAUTUMISLOMAKE

27.5.2020 17:00 - 18:00
Ammattiliitto Pro, Oulun aluetoimisto
OSEA Toimihenkilöt Pro ry
OSEA Toimihenkilöt Pro ry sääntömääräinen vuosikokous pidetään keskiviikkona, 27. toukokuuta 2020 klo 17. Kokous järjestetään etäkokouksena ja kokouspaikkana toimii Ammattiliitto Pro, Oulun aluetoimisto, Asemakatu 37, Oulu. Yhdistyksen hallitus suosittaa, että kokoukseen osallistutaan etäyhteydellä.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen 6§ määräämät asiat kuten; yhdistyksen toimintakertomus vuodelta 2019,tilinpäätös, päätetään vastuuvapauden myöntämisestä tilivelvollisille sekä valitaan yhdistyksen puheenjohtaja ja hallitus vuodelle 2020. Lisäksi kokouksessa tehdään ehdokasasettelu Ammattiliitto Pron edustajiston vaaliin. Kokousasiakirjat ovat tutustuttavissa ennakkoon yhdistyksen Pro+  sivuilla > Dokumenttipankki > Vuosikokous 2020.

Kokoukseen ilmoittautuneille toimitetaan etäkokouksen osallistumisohjeet;nettiyhteys kännykällä tai PC:llä vaaditaan. Mikäli etäyhteys olisi osallistujalle vieras, järjestetään maanantaina 25.5.2020 klo 17-18 etäyhteyden opastus ja kokeilu, jolloin nettiyhteyttä voidaan kokeilla ennakolta ja mahd.tekniset ongelmat ratkaista.

Kaikille kokouksen osallistujille on varattu yllätyslahja. Lisäksi koronaepidemiasta johtuvan kookoontumisrajoitusten päätyttyä osallistujille tarjotaan buffee-päivällinen myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

Tervetuloa etävuosikokoukseen!

OSEA Toimihenkilöt Pro ry