SAMin yhdistyksen vuosikokous

10.6.2020 17:30
SAM - Rahoitusalan ammattilaiset Pro ry
3.6.2020

Tervetulos SAM – Rahoitusalanammattilaiset Pro ry:n vuosikokoukseen, joka pidetään keskiviikkona 10.6.2020 Pronluentotilassa klo 17.30. Asemamiehenkatu 2, Helsinki. Vallitsevienpoikkeusolojen vuoksi kokoukseen suosittelemme osallistumista Teams:in kautta. Yhdistysmaksaa matkakulut edullisinta matkustustapaa käyttäen. Kokousjärjestelyjenvuoksi ilmoittaudu tilaisuuteen tästä Proplussan linkistä, ilmoita samallahaluatko osallistua kokoukseen fyysisesti vai Teamsin kautta.

Kokouksessa käsitellään yhdistyksensääntöjen määrittelemät asiat sekä valitaan puheenjohtaja ja hallitusseuraavalle kaksivuotiskaudelle. Kokousmateriaali lisätään Proplussaan jatoimitetaan sähköpostilla ilmoittautuneille viimeistään 2 viikkoa ennenkokousta. Teams linkki lähetetään lähempänä kokousta.

Kokous jää yhdistyksemme historiaanpaitsi poikkeusolojen takia myös siksi, että pitkäaikainen puheenjohtajamme Tarjajättää puheenjohtajan tehtävät. Niinpä nyt on aika valita uusi luotsiyhdistykselle. Valitsemme myös muut jäsenet yhdistyksen hallitukseen. Tarjan läksijäiseteivät valitettavasti onnistu tässä yhteydessä, juhlat pidetään myöhemminilmoitettavana ajankohtana.

Tule mukaan vaikuttamaan valintoihin!

SAM hallitus