Teatteri esitys Peter Pan menee pieleen

Tampereen Teatteri
THHL Pirkanmaa Pro ry
14.10.2020
THHL Pirkanmaan piiriyhdistys kutsuu jäseniään katsomaan Tampereen teatteriin Peter Pan menee pieleen Teatteri esitystä. Paikkoja 50 varattu hengelle. https://tampereenteatteri.fi/naytelma/peter-pan-menee-pieleen/

Teatteri esitys ja väliaikatarjoilu osallistuville yhdistyksen jäsenille maksuton, eli ei omavastuuta. Ilmoittautuminen on sitova. Jos ilmoittautunut peruu muun kuin sairauden tai koronakaranteenin takia (lääkärintod.) niin joutuu maksamaan lipun ja väliaikatarjoilun hinnan yhdistykselle. Ilmoittautumisen yhdessä pyydetään ilmoittamaan, minkä väliaikatarjoilu vaihtoehdon ottaa. Kahvi/tee ja leivonnainen. Alkoholituotteet omakustanteisesti.
Väliaikatuotteet ja -kauppa löytyvät tästä: https://tampereenteatteri.lippu.fi/webshop/webticket/shop?genre=14