Suunnittelutoimihenkilöt Prolaiset: Pikkujoulut 12.12.2020

| 12.12.2020 18:00 - 22:00 | Teatteri-ravintola Nyyrikki, Pohjolankatu 2, Helsinki
12.12.2020 18:00 - 22:00
Teatteri-ravintola Nyyrikki, Pohjolankatu 2, Helsinki
Suunnittelutoimihenkilöt Pro ry
11.11.2020

Korona tilanne otetttu ja otetaan huomioon, tarvittaessa tehdään muutoksia!

Vietämme pikkujouluja tänä vuonna vaihteeksi ihan Helsingissä. Omakustanteinensaapuminen Teatteri-ravintolan Nyyrikkiin, Pohjolankatu 2, Helsinki.

18:00          Tervetuloa pikkujouluihin - Jouluglögi

18:30          Ruokailemme ensin Teatteri-menun

Savukasviskeitto, talon patonki jahovijuustolevite

Paistettua kampelaa jättikatkarapua,chili-tillismetanaa ja perunapyreé

tai

Grillattua broilerinrintaa, a lásalsa verde ja wokkijuureksia

tai

Paistettua porsaan sisäfileetä suppilovahverokastikeja maalaislohkoperunat

tai

Mustapavulla ja tuorejuustollatäytetyt tomaatit, paksoirisotto

Mangojugurttihyydyke, Suklaakastike

20:00          TEATTERI ESITYS Juurihoito

Juurihoitoon Miika Nousiaisen menestyskirjaan pohjautuva esitys, jonka Jarmo Mäkinen jaIsmo Kotro ovat sovittaneet omannäköisekseen kahden miehen hyväntuuliseksikomediaksi.

Elämässäon kolme suurta kysymystä. Kuka olet? Minne menet? Puudutetaanko? Tähänkysymykseen hakevat veljekset Pekka ja Esko vastausta, kun he etsivät isäänsäeri puolilta maailmaa. Onni Kirvuvaara häipyi jättäen Pekan tämän ollessakolmen vuoden ikäinen. Saman kohtalon oli kokenut vuosia aikaisemmin veljensäEsko, jonka Pekka sattumalta tapaa hammaslääkärissä. Siitä alkaa veljestenmatka kadonnutta isäänsä etsimään – aina maailman toiselle laidalle. Löytävätkö he isänsä vai ihan jotain muuta seikkailunsa aikana. Niin kuin Pekka senosuvasti kiteyttää: ”Eihän me voida hoitamatonta ongelmaa keskenkään jättää.Tämä selvästi vaivaa meitä molempia.”

Juurihoitoon saanut uuden muodon kahden näyttelijän Jarmo Mäkisen ja Ismo Kotron tehdessävauhdikkaan esityksen kaikki roolit kahdestaan. Noin kymmenen eri hahmoa syntyylavalla suoraan katsojien silmien alla!

Kahvi tai haudutettu tee

Sitovat ilmoittautumiset 11.11.2020 mennessä sähköpostiin teahalme@gmail.com

Hinta jäseneltä 30€ ja avec hinta 60€.Ilmoittautuessasi kerro pääruokavaihtoehtosi (kala, kana, liha, kasvis) ja avec sekä mahdollisesta ruoka-allergiasta.Ilmoittauduttuasi saat vahvistussähköpostissa viite- ja tilinumeron maksua varten.Peruuttamatta pois jääneiltä perimme 65€ (omavastuu).

Yhteyshenkilö: Tea Halme p.040-7016847