Pääkaupunkiseudun ja Länsi-Uudenmaan Prolaiset: LINKEDIN Teams seminaari

Länsi-Uusimaa, Pääkaupunkiseutu
21.9.2021

Tavoite

Seminaarintavoitteena on ohjeistaa ja innostaa LinkedInin käyttöön. Opit tekemään itsellesioman LinkedIn-profiilin tai kehittämään jo olemassa olevaa profiiliasi.Ymmärrät, miten tuot osaamistasi kiinnostavalla esiin niin, että se nousee myöshakutuloksissa. Opit muillakin tavoin hyödyntämään LinkedIniä osaamisen esiintuomisessa, verkostoitumisessa, töiden etsinnässä sekä tiedon jakamisessa jahankinnassa. Saat selkeyttä LinkedInin käyttöön

Kohderyhmä

Seminaarisoveltuu kaikille aiheesta kiinnostuneille, mutta se on erityisesti suunnattutyöttömille ja työttömyysuhan alla oleville jäsenille.

Sisältö

Seminaarissa käydään läpi profiilin 10 tärkeintä osaa – mitä kannattaatehdä, mitä ei. Saat esimerkkejä osaamisen esittämisestä ja profiilienvertailujen kautta hahmotat, mikä toimii kannaltasi paremmin. Saat ideoita,miten voit verkostoitua LinkedInissä ja opit, mikä on hyvä postaus. HahmotatLinkedInin hyödyn ammatillisen tiedon jakamisessa. Nämä kaikki auttavat sinualöydettävyydessä eli työllistymisen edistämisessä. Opit myös löytämäänJobs-osiosta työpaikkoja. Lopussa on aikaa kysymyksille ja voimme myös katsoajonkun osallistujan LinkedIn-profiilia ja auttaa kehittämään sitä.

Kouluttaja

Tradenomi, sertifioitu uracoach ja urakonsultti Julia Kaukinen

Ajat ja paikka

Seminaarijärjestetään Teams-sovelluksessa maanantaina 27.9. klo 17.00-19.30.

Jätäthän ilmoittautuessasi sähköpostiosoitteesi, jotta voimmelähettää kutsun/ linkin etäkoulutukseen.

16.45             Verkkoalusta avautuu

17.00             Seminaari alkaa

Profiilin 10 tärkeintäosaa ja osaamisen esittäminen

Verkostoituminen, hyvänpostauksen periaatteet ja ammatillisen tiedon jakaminen