Keski-Uudenmaan prolaiset - Perhetapahtuma Korkeasaaressa 2.10.2021 - Tapahtuma täynnä!!

| 2.10.2021 10:00 - 18:00 | Helsinki
2.10.2021 10:00 - 18:00
Keski-Uusimaa
27.9.2021

Perhetapahtuma Korkeasaaressa 2.10.2021

Pron Keski-Uusimaan aluejohtokunta järjestää perhetapahtuman jäsenille perheineen Korkeasaaressa 2.10.2021.  Tapahtumassa mukana myös pääkaupunkiseudun ja Länsi-Uudenmaan aluejohtokuntien jäseniä. Tapahtuma on maksuton jäsenille ja perheenjäsenille - aluejohtokunnat tarjoavat Korkeasaaren liput. Keski-Uudenmaan jäsenille on jaossa 200 lippua. Matkakuluja ei korvata.

OHJELMA

10.00-12.00    Lippujen jako ilmoittautuneille tapahtuu jäsenkorttia näyttäen ainoastaan Mustikkamaan puoleisen sisäänkäynnin edustalla. Samalla voi osallistua Vakuutusyhtiö Turvan arvontaan.

Omatoimista kiertelyä Korkeasaaressa. Näe kiehtovat kissapedot, leikkisät karhut ja muut eläintarhan suosikit!

18.00              Korkeasaari sulkeutuu.

Suosittelemme käyttämään julkista liikennettä.

Helsingin seudun liikenteen bussi 16 liikennöi Rautatientorilta Korkeasaaren portille.

Bussi lähtee Rautatientorilta pysäkiltä 17. Kalasataman metrolta  on noin 1 km kävelymatka.

Busseissa/metroissa kelpaavat Helsingin sisäiset ja seutuliikenteen liput.

Omalla autolla tulijat pääsevät Mustikkamaan ulkoilualueen pysäköintialueelle asti, josta on noin 400 m kävelyreitti Korkeasaaren portille. Pysäköintipaikkoja on rajallisesti.

Sitovat ilmoittautumiset 27.9.2021 mennessä ainoastaan Pron tapahtumakalenterin kautta.

Lisätietoa tarvittaessa osoitteesta paakaupunkiseutu@proalueet.fi. Tapahtuman yhteyshenkilöinä toimivat Anna Ilvonen puh. 040 3539 275 ja Kati Ahl puh. 040 535 6809.

Korkeasaaren kartan voit halutessasi tulostaa itse mukaan https://www.korkeasaari.fi/kartta/#53bdaf6a

Tapahtumaan voi ilmoittautua jäsenen lisäksi viisi (5) perheenjäsentä. Ilmoitathan henkilömäärät ilmoittautumisen yhteydessä; aikuiset / lapset 4 - 17v. / lapset alle 4v.