SAM Jäsentapahtuma

Radisson Blue Seaside
SAM - Rahoitusalan ammattilaiset Pro ry
27.9.2021

Tervetuloa SAMin jäsentapahtumaan 30. – 31.10.2021.Tilaisuus järjestetään läsnäolotilaisuutena, mikäli koronatilanne jakokoontumisrajoitukset niin sallii. Paikkana on Radisson Blue Seaside,Ruoholadenranta 3, Helsinki. Tilaisuus järjestetään terveysturvallisesti. Vallitsevissaolosuhteissa joudumme kuitenkin varautumaan siihen, että tilaisuus siirretääntilanteen niin vaatiessa teamsiin. Tilaisuus on osallistujille maksuton (sisältäämatkat, majoituksen 2 hengen huoneessa, ruokailut ruokajuomineen jailtaohjelman).

Ohjlemassa: yhdistyksen hallitus esittäytyy, ajankohtaista rahoitusalalta, Pro mobiili ja stressin vaikutus mieleen ja kehoon.

Muista mainita poikkeusjärjestelyt(esim. et yövy, et ruokaile sunnuntaina, mahdolliset ruokavaliot jne).

Tarkempi ohjelma jaaikataulutus lähetetään osallistumisvahvistuksen ja matkatilausohjeidenyhteydessä.