Työhyvinvointikorttikoulutus

Hotelli Lasaretti
Oulun Seudun Pro ry
29.10.2021

Järjestämme jäsenillemme työhyvinvointikorttikoulutuksen lauantaina 13.11.2021.Työhyvinvointikorttikoulutuksesta suuntaa kehittämiseen - lähde mukaan!

Työhyvinvointikorttikoulutus on koko päivän kestävä vuorovaikutteinen koulutus. Koulutuksen teemat:

* Työhyvinvoinnin kokonaisuus

* Johtamalla työhyvinvointia

* Toimiva työyhteisö

* Mitä teemme seuraavaksi?

Koulutus on tarkoitettu niin esihenkilöille, työsuojelun yhteistoimintahenkilöstölle kuin kaikille muillekin työpaikan työhyvinvoinnin kehittämisestä kiinnostuneille. Kortin saa, kun osallistuu koulutukseen sekä suorittaa sen lopussa kertauksen hyväksytysti. Koulutukseen kuuluu ennakkotehtävä. Kouluttajana toimii Ammattiliitto Pron työhyvinvointikorttikouluttaja, sopimusala-asiamies Hedvig Strandén. Ilmoittautumiset 29.10.2021 mennessä tämän linkinkautta.

Lisätietoa Pron työhyvinvointikorttikoulutuksestahttps://proliitto.fi/fi/tyoelaman-tietopankki/tyohyvinvointikortti-koulutus-parantaa-tyossa-jaksamista#3a7e300e

Lisätietoa työhyvinvointikorttikoulutuksesta:www.työhyvinvointikortti.fi

Koulutus alkaa klo 9 ja kestoksi on arvioitu ruokailuineen n. 8 tuntia. Koulutus paikka Hotelli Lasaretti, Kasarmintie 13b, 90130 Oulu. Työhyvinvointikorttikoulutukseen on rajoitettu määrä osallistumispaikkoja (20)