TÄYNNÄ / Helsingin Toimihenkilöt Pro ry / Jäsenhankintailta - James Bond -elokuva 007 No Time to Die

| 7.10.2021 17:45 - 21:00 | Tennispalatsi
7.10.2021 17:45 - 21:00
Tennispalatsi
Helsingin Toimihenkilöt Pro ry
23.9.2021
Tervetuloa leffailtaan Bondin seuraan!

Lähde elokuviin ja ota liittoon kuulumaton kaverisi mukaan, elokuva 0€ molemmille.

Aika: 7.10.2021klo 17.45-21.00

Paikka: Tennispalatsi, Sali 4

No Time to die - James Bond

Neljässä viimeisimmässä Bond-leffassa pääosaa näytellyt Daniel Craig palaa James Bondin rooliin, mutta ei ole enää agentti 007. Bond on jättänyt aktiivipalveluksen ja nauttii rauhallisesta elämästä Jamaikalla. Sitä ei kuitenkaan kauaa kestä, sillä hänen vanha ystävänsä Felix Leiter CIA:sta pyytää apua. Siepatun tutkijan pelastustehtävä osoittautuu odotettua vaikeammaksi ja vie Bondin vaarallisella teknologialla aseistautuneen mysteeririkollisen jäljille.

Legendaarisen sarjan 25. elokuva saadaan Suomenkin leffateattereiden valkokankaille 30.9 2021. Daniel Craigin lisäksi rooleissa nähdään mm. Rami Malek, Léa Seydoux, Lashana Lynch, Ben Whishaw, Naomie Harris, Billy Magnussen, Ana de Armas, Rory Kinnear, David Dencik, Dali Benssalah, Jeffrey Wright ja Ralph Fiennes.

Jos et pääsekään tulemaan niin muista perua tulosi viimeistään 4.10., näin varmistamme, että mahdollisimman moni pääsee mukaan. Peruuttamattomista paikosta veloitamme 20 €.

Lisätietoja helto048@gmail.com
Ilmoittaudu pian, paikkoja rajoitetusti.