Pääkaupunkiseudun ja Länsi-Uudenmaan Prolaiset: Miten varautua työmarkkinoiden myllerrykseen? – verkossa

| 2.3.2022 17:00 - 20:00 | TEAMS-kutsu lähetetään osallistujille 25.2.2022
2.3.2022 17:00 - 20:00
TEAMS-kutsu lähetetään osallistujille 25.2.2022
Länsi-Uusimaa, Pääkaupunkiseutu
24.2.2022

Tavoite

Työelämäuudistuu kiihtyvässä tahdissa ja oman osaamisen tunnistaminen ja sensanoittaminen nousee entistäkin keskeisempään rooliin. Seminaarin tavoitteenaon oppia sanoittamaan omaa osaamistaan tulevaisuuden työelämän tarpeita varten.

Kohderyhmä

Seminaarisoveltuu kaikille aiheesta kiinnostuneille, mutta se on erityisesti suunnattu työttömilleja työttömyysuhan alla oleville jäsenille.

Sisältö

Seminaarissa käsitellään tulevaisuuden kannalta olennaisia työelämätaitoja. Tilaisuudessa opit myös tunnistamaan ja sanoittamaan omaa osaamistasi ja löytämään jo oppimastasi niitä teemoja, joita työelämässä tullaan tarvitsemaan. Seminaarissa hahmottelemme myös, mitä taitoja kannattaa alkaa kerryttämään opiskelujen, työelämän ja harrastustenkautta uudistuvassa työelämässä.

Tilaisuus pidetään 2.3.2022 Teamsilla – tarvitset osallistumiseen nettiyhteyden. Ilmoita myös sähköpostiosoitteesi, johon lähetämme TEAMS-kutsun.

Kutsu toimitetaan 25.2.2022

Tilaisuus avataan klo 16.50, jolloin voit tulla kokeilemaan, miten Teams koulutusympäristö toimii.

Kouluttaja

Susan Calonius yhteistyössä TJS opintokeskuksen kanssa. Susan on uravalmentaja ja työelämän ravistelija, jonka tavoitteena on herättää ihmisissä uusia ajatuksia omaan työelämään, osaamiseen, työnhakuun, yrittäjyyteen tai sosiaalisen median käyttöön liittyen. Työnhakussa hänen vahvuuksiaan ovat erityisesti omien vahvuuksien tunnistaminen, työnhakuasiakirjat, piilotyöpaikat ja verkostoituminen sosiaalisessa mediassa. Uravalmentajana Susan on auttanut tuhansia ihmisiä saavuttamaan tavoitteensa.

"Susanin taito löytää ihmisen piilevät kyvyt ja ehkä vaivihkaa taka-alalle jäänyt potentiaali on kyllä jotain todella ainutlaatuista! Hänen suora ja kannustava, omia hieman urautuneitakin ajatuksiani ravisteleva tyylinsä oli todellakin avain siihen että löysin oman unelmieni työn"

"Susanin ansiosta uskalsin lähteä yrittäjäksi ja vieläpä menestyksekkäästi"

Peruutusehto

Jos et pääse osallistumaan, peruutathan osallistumisesi 24.2.2022 mennessäsähköpostitse paakaupunkiseutu@proalueet.fi tai sen jälkeen veloitamme 20 €.

Mahdolliset kysymykset sähköpostiin
paakaupunkiseutu@proalueet.fi