Mysteeri Illallinen Olavinlinnassa

Olavinlinna
Savonlinnan Seudun Toimihenkilöt PRO ry
12.1.2022
Tule ratkomaan murhamysteeri kolmen ruokalajin lomassa Olavinlinnan huikeassa miljöössä ja hyvässä seurassa - OLE PRO!

Mysteeri-illallisella tarjoillaan kolmen ruokalajin illallinen. Samalla ratkotaan murhaa, joka tapahtui kauan sitten Olavinlinnan muurien sisällä. Mysteeria avataan erilaisin keinoin, meidän tehtäväksemme jää ratkaista luutnantti Löfin kuolema. Ja syödä hyvin. Ja rentotua.

Hinta 20 EUR /hlö. Voit halutessasi ottaa mukaan yhden seuralaisen, jonka osallistumismaksu on myös vain 20 euroa. Ilmoittaudu 12.1.2022 klo 16 mennessä savonlinna@proyhdistys.fi. Ilmoita oma ja mahdollisen seuralaisesi nimi sekä mahdolliset ruokarajoitteet. Tapahtumassa noudatetaan voimassa olevia koronasuosituksia. Kesto 3-4 tuntia. Paikkoja rajoitetusti.