Suunnittelutoimihenkilöt Prolaiset: Firenze, Italia

| 17.2.2022 17:00 - 18:00 | Virtuaalimatkailu Zoomilla (linkki lähetetään 15.2.2022)
17.2.2022 17:00 - 18:00
Virtuaalimatkailu Zoomilla (linkki lähetetään 15.2.2022)
Suunnittelutoimihenkilöt Pro ry
16.2.2022

Tervetuloavirtuaalimatkalle Italiaan, Firenzeen!

Firenze,Toscanan helmistä kaunein, Renessansin ja taiteen kehto. Emme voi vieraillaFirenzessä tutustumatta renesanssin päähenkilöihin;  Medici- sukuun ja suuriin taiteilijaneroihinkuten Botticelli, Leonardo, Michelangelo.

Matkaamme taiteen maailmaan ja tutkimme sen kiehtovia henkilö-hahmoja, heidän koukeroisiarakkaustarinoitaan, vararikkoja, häikäilemätöntä keinottelua ja vallanhimoa,mielettömiä omaisuuksia ja suurta kauneuden janoa.

Lorenzo Suurenmoisen elämästä on tehty lukuisia elokuvia ja hänen hohdokas elämänsäpankkiirina ja taiteen mesenaattina ei lakkaa kiinnostamasta meitä. Hän onedelleen läsnä kaikkialla Firenzessä, ja tutkimme tätä taianomaista kauneudenja taiteen mekkaa Medicien jännittävän tarinan ja maalausten valossa.

Etäopastus toteutetaan Zoom-alustalla. Tietokoneella osallistuttaessa Zoomia ei tarvitse ladata vaan opastukseen voi liittyä selaimen kautta. Älypuhelimella tai tabletilla osallistumista varten kannattaa ladata ilmainen Zoom-sovellus valmiiksi laitteellesi. Etäopastusta ei saa taltioida.

Lähetämme linkin sähköpostiisi, joten käy tarkistamassa yhteystietosi Pro Plussasta ennen ilmoittautumista (1.sähköposti) tai laita sähköpostiosoitteesi ilmoittautumiseen.

Osallistuminen maksuton jäsenillemme!

Yhteyshenkilö: Tea Halme p.040-7016847