Finanssisektorin jäsentapahtuma

20.6.2022
KUTSU Finanssisektorin jäsentapahtuman

PAREMPIA EVÄITÄ TYÖELÄMÄÄN!

Tule mukaan verkostoitumaan ja osallistumaan mielenkiintoisiin luentoihin!
Tilaisuus on tarkoitettu kaikille Pron finanssisektorin jäsenille.

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä rahoitus- luottotieto ja perintäalan, vakuutusalan ja Danske Bankin sopimusalojen kanssa.

Sitovat ilmoittautumiset 20.6.2022 mennessä. Peruutuksessa 20.6.2022 jälkeen tarvitsemme lääkärintodistuksen. Muutoin joudumme perimään aiheutuneet todelliset kulut.

Yhdistys maksaa majoituksen 2hh. Muista mainita mahdollisesta huonekaveritoiveesta tai ruoka-aineallergiastasi tai mikäli et yövy tai osallistu iltaruokailuun tai sunnuntain lounaaseen.

Osallistujavahvistus sekä matkatilausohjeet lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse noin 2 viikkoa ennen koulutusta. Matkustus edullisimman kulkuneuvon mukaan. Suosittelemme kimppakyytejä, oman auton käytöstä on sovittava erikseen. Jos kulkuyhteyttä ei ole koulutusaamuna ja tarvitset majoitusta edellisenä iltana, ota yhteyttä kaisa.junkkarinen-kosonen@op.fi