THHL Pohjanmaa Pro ry:n kevätkokous

Aika:             lauantai 25.3.23 klo 13.30

Paikka:          KyröDistillery, Oltermannintie 5, 61500 Isokyrö
kyrodistillery.fi

Kokouksessakäsitellään yhdistyksen sääntöjen 13 §:ssä määrätyt asiat:

·      hallituksentoimintakertomus edelliseltä toimikaudelta

·      tuloslaskelmaja tase

·      kuullaantoiminnantarkastajien kertomus, vahvistetaan tilinpäätös ja päätetäänvastuuvapauden myöntämisestä tilivelvollisille

·      valitaanedustaja ja varaedustajat syksyllä 2023 pidettävään THHL valtakunnallisenyhdistyksen vuosikokoukseen

·      muuthallituksen esittämät asiat

Yhdistyksen jäsenet voivat tehdä aloitteita kokouksessa käsiteltäväksitekemällä kirjallisen esityksen yhdistyksen hallitukselle 28.2.23 mennessäsähköpostitse lea.rauma@te-toimisto.fi.

Ennen kokoustayhdistys tarjoaa lounaan kokouspaikassa klo 12.00. Ruokailussa onsesongin parhaimmista aineksista valmistettu kolmen lajin menu, pääruokana onbroileria.

Kokouksen aikana onmyös kahvitarjoilu.

, mainitseilmoittautumisen yhteydessä mahdolliset erityisruokavaliot. Kokouksen päätyttyä on mahdollisuus osallistuaklo 15.00 alkaen tislaamokierrokselle. Sitova ilmoittautuminen tarkoittaa sitä,että jos perut osallistumisesi kokoukseen ilman pätevää syytä (lääkärintodistustai muu vastaava todistus sairastumisesta) maksat koko kokouspaketin hinnan (n.46 euroa).

Matkat kokoukseen maksetaanedullisimman matkustustavan mukaan.

Tervetuloa mukaan!