PTTH Pro ry : Teatteri Käärmeenpääntallaajat 17.03.2023

Uskomaton messu – Esitys maailmasta, joka voisi olla mahdollinen

Suuri näyttämö perjantai 17.3.2023 klo 19.00

Lippujen omavastuuosuus15€, jäsen/Avec.

Käärmeenpääntallaajat kertoo salatusta yhteisöstä, ankarasta onnen tavoittelusta ja vapauden kaipuusta. Se on niin festivaali, rituaali, rock-konsertti kuin visuaalinen tanssiteos, jossa mukana nuorten lukiolaisten omia näkyjä ja näkemyksiä.

Käärmeenpääntallaajat vie meidät aina kolmen vuosisadan päähän, unohdettuihin tositapahtumiin, eteläpohjalaisen uskonlahkon mystisiin menoihin. Luvassa on vahvasti elämyksellinen ja yllätyksellinen ilta kaikille aisteille. Löydämmekö vastauksen siihen, mitä merkitsee usko ja mihin asti olemme valmiita sen perässä menemään?

Käärmeenpääntallaajat on hurmoksellinen ja kiehtova sukellus menneisyyteen ja takaisin, täynnä raivokasta etsintää ja vavahduttavaa iloa. Teatterin valtaa etnoteknoyhtye Suistamon Sähkö, hypnoottinen Underground-trio Palomylly, Tanssiteatteri Tsuumi, Folk Extreme, hurjat TYK-lukiolaiset ja yllätysvierailija.

Ilmoittautumalla tapahtumaan sitoudut maksamaan lippujen omavastuuosuuden