Oman osaamisen myyminen ja vuorovaikutus asiakkaiden kanssa
Luotaus yrityksen myyntityöhön
- Kohdentaminen – mitkä ovat oikeat asiakasryhmät? Kohdenna viestisi heille.
- Rakenna myyntiargumentit selkeiksi – viestinrakentamisen tekniikkaa
Neuvotteleva vuorovaikutus asiakastyössä
- Vuorovaikutuksen peruselementit – puhuminen ja kuunteleminen
- Kysyminen ja kuulijan aktivointi – tiedonhankintaa oman tuotteen myymistä varten
- Asiakkaan sitouttaminen ja asiakassuhteen synnyttäminen
Webinaariin voit osallistua omalta tietokoneeltasi käsin, tarvitset vain verkkoyhteyden ja kaiuttimet tai kuulokkeet. Muutamaa päivää ennen koulutusta saat sähköpostiisi vahvistusviestin sekä ohjeet ja linkin webinaariin osallistumiseksi!
|
Kouluttajana toimii Perttu Laaksonen, FM (puheviestintä), koulutuspäällikkö ja työnohjaaja.
Perttu perusti ensimmäisen oman yrityksensä 15 vuotta sitten ja on siitä lähtien perehtynyt yritystoimintaan niin käytännön kuin teoriankin kautta. Hän on myös suorittanut pienyrittäjätutkinnon ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinnon. Perttu on perehtynyt asiantuntijaesiintymiseen, vaikuttamiseen ja vuorovaikutukseen ja tekee yrittäjyysvalmennusta.