AY-tutkinto 2018-2019

Ammattiliitto Pro / Koulutus
30.9.2018

Uudistettu AY-tutkintomme tutustuttaa sinut työelämän kuvioihin ja Prohon

Suosittu AY-tutkintomme perehdyttää työelämän kuvioihin ja toimintatapoihin sekä Prohon ja toimintaamme. Mitä paremmin tunnet pelisäännöt ja mahdollisuutesi osallistua ja vaikuttaa, sitä enemmän saat jäsenyydestäsi irti ja hyödyt eduksesi. AY-tutkinto on maksuton, helppo ja mukava tapa oppia yhdessä, samalla tutustut muihin prolaisiin.

Näistä aiheista opit mm.: työelämän ja työsuhteen pelisäännöt | yhdistystoiminta sekä osallistumis- ja vaikutusmahdollisuutesi |yhteiskunta ja ammattiliitot.

Seuraava tutkinto alkaa lokakuussa 2018. Se rytmittyy ja etenee näin: |aloitusseminaari 27.–28.10.2018| verkko-opiskelua | loppuseminaari 18.–19.5.2019.

Pidämme seminaarit miellyttävässä ympäristössä Majvikin kokous- ja kongressihotellissa Kirkkonummella.

Ainoa edellytys mukaan pääsylle on, että olet kiinnostunut työelämästä ja siihen vaikuttamisesta. Olet myös valmis oppimaan uutta ja voit toimia verkossa.