Hyvää sisäilmaa - perustietoa työpaikan sisäilmasta -webinaari

2.3.2018

Hyvää sisäilmaa
- perustietoa työpaikan sisäilmasta

Mistä puhutaan kun puhutaan sisäilmaongelmista? Tiedätkö mitä ovat sisäilmaston haittatekijät toimistoissa? Entä tunnistatko sisäilmasto-ongelmien aiheuttamat oireet? Tule webinaariin kuulemaan perustiedot ja saamaan toimintaohjeita, jos epäilet sisäilmasto-ongelmia työpaikallasi.

Kouluttaja Tanja Luukkanen työskentelee Ammattiliitto Pron työympäristöasiantuntijana ja kouluttaa mm. työsuojeluvaltuutettuja. Tanja korostaa sitä, että jokaisella työntekijällä on oikeus terveelliseen ja turvalliseen työympäristöön, sen laajassa merkityksessä. Tanja syventää työympäristöosaamistaan mm. opiskellen työn ohessa Itä-Suomen yliopistossa terveystieteitä, pääaineenaan ergonomia ja työhyvinvointi.

Koulutus on tarkoitettu kaikille Pron jäsenille.

Ajankohta: tiistaina 6.3.2018 klo 18–18.45. Kouluttaja on chatin kautta tavoitettavissa klo 19.00 saakka, mikäli haluat kysyä jostakin webinaarin sisältöön liittyvästä teemasta tarkemmin.