Näin parannan LinkedIn-profiilini vaikuttavuutta -webinaari

Ammattiliitto Pro / Koulutus
15.4.2018

Näin parannan LinkedIn-profiilini vaikuttavuutta -webinaari

Verkkoluennolla opit hyödyntämään LinkedIn-palvelua tehokkaammin. Saat vinkkejä oman osaamisen tarkempaan määrittelyyn ja esittelykuvausten parantamiseen.  Ymmärrät verkostoitumisen ja vuorovaikutuksen merkityksen oman osaamisen esiintuomisessa ja kiinnostuksen herättämisessä.

Koulutuksessa käydään läpi näkökulmia osaamiseen, jotta voit löytää täydentäviä kohtia oman osaamisen kuvaamiseen. Tarkastelemme muutamia osaamisen kuvauksia, ja etsimme niistä hyviä tapoja esittää osaamista. Oman osaamisen tuot näkyväksi myös osallistumalla LinkedIn-keskusteluihin. Se on samalla keino löytää uusia jäseniä omaan verkostoon. Kannattaa myös aktiivisesti hakea ja antaa suosituksia.

Koulutus soveltuu LinkedIn-jatkokoulutukseksi niille, joilla perusasiat ovat jo hallussa.
Kouluttajana on tiedottaja, koulutussuunnittelija, FM Marika Ojala. Hän on Akavan ja STTK:n koulutusorganisaation sosiaalisen median asiantuntija ja kouluttanut myös osaamisen tunnistamista ja työnhakutaitoja yleisesti.