Suoraa puhetta palkoista - webinaari

20.3.2018 18:00 - 18:45
26.2.2018

SUORAA PUHETTA PALKOISTA-webinaari

Naisten euro on 84 senttiä ja eläke-euro vain 78 senttiä. Mitkä ovat palkkaeriarvoisuuden syyt? Entä miten voi estää syrjintää ja edistää palkkatasa-arvoa?  Palkkaerolle ja naisten ja miesten työnjaolle voi tehdä jotakin: millaisia ratkaisuja on mahdollista tehdä työpaikoilla, mitä voin tehdä itse, entä miten luottamushenkilöt työpaikoilla voivat edistää palkkatasa-arvoa?

Tule mukaan webinaariin tiistaina 20.3. klo 18-18.45

Asiaan johdattamassa tasa-arvoasiantuntijat VTT Milja Saari ja YTM Tanja Lehtoranta. Milja on tasa-arvoasiantuntija, joka on väitellyt naisten ja miesten palkkatasa-arvosta ja luottamusmiehen roolista sen edistämisessä. Miljan mielestä palkkauksellisen tasa-arvon vaatiminen on tie oikeudenmukaisempaan palkkaukseen – ihan kaikille. Tanja on Ammattiliitto Pron työympäristö- ja tasa-arvoasiantuntija, joka uskoo, että tasa-arvo hyödyttää kaikkia ja pelastaa maailman.

Koulutus on tarkoitettu kaikille Pron jäsenille.