Retki SAKUn oluttehtaalle Viroon, Helsingin toimihenkilöt Pro ry

Sakun oluttehdas, Tallinna mnt 2, 75501 Saku
Helsingin Toimihenkilöt Pro ry
15.1.2018
Vuonna 1820 perusti Saku kartanon silloinen omistaja, saksalaissukuinen krevi Karl Friedrich von Rehbiner olutpanimon. Tästä vuodesta lähtien Saku olutmestarit ovat panneet paikallisesta pohjavedestä, parhaista altaista, humalasta ja hiivasta hyvää virolaista olutta. Saku Õlletehase AS on Viron suurin panimoalan yritys ja vuodesta 2008 se on kuulunut Carlsberg konserniin.

Nyt sinulla on mahdollista lähteä kanssamme tutustumaan Saku oluttehtaaseen, vain puolen tunnin matkan päästä Tallinnasta.  1,5 h panimokierroksen aikana tutustutaan sekä tuotteiden valmistusprosessiin että maistellaan suoraan tehtaasta tullutta hyvää virolaista olutta. Lue lisää Sakun tehtaasta tästä.

Lähtö lauantaina 10.3. Helsingistä Tallink Megastarilla klo 10:30 ja paluu sunnuntaina 11.3. klo 15:30.

Tallinnassa on rutkasti aikaa kierrellä kaupunkia ja tehdä edullisia ostoksia  – tai vaikka nauttia hotellin kylpyläosastosta.
Hintaan sisältyy edestakaiset laivamatkat Star-luokan kansipaikalla sekä majoitus yhdeksi yöksi aamiaisella Tallink Spa-hotellissa myös kylpyläosaston käyttö sisältyy hintaan.

Tämä kaikki sinulle jäsenhintaan vain 60 € jaetussa 2hh huoneessa.
Voit ottaa mukaan aveciksi myös ei jäsenen, hänelle matka maksaa 110 €.

Lisätietoja hannele@helsingintoimihenkilot.com, Hannele Lemmetty puh. 050 326 2600