Tietosuoja-asetus tutuksi -webinaari

26.4.2018 18:00 - 18:45
22.4.2018

Tietosuoja-asetus tutuksi – webinaari

Pron oma Tietosuoja-asetus tutuksi- webinaari on tarkoitettu kaikille, jotka työssään tai ammattiliittotoiminnassa käsittelevät henkilötietoja. Koulutuksessa käydään läpi 25.5.2018 alkaen sovellettavan EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen keskeiset periaatteet sekä rekisteröidyn oikeudet ja rekisterinpitäjän velvollisuudet. Koulutus on tiivis paketti asetuksen tuomista keskeisistä muutoksista ja antaa kootusti vastauksia yleisimpiin yhdistyksiltä ja luottamusmiehiltä tulleisiin tietosuojaa koskeviin kysymyksiin.

Webinaarin kohderyhmänä ovat yhdistystoimijat ja luottamushenkilöt.

Tietosuoja-asetus tutuksi -webinaari toteutetaan kahtena peräkkäisenä päivänä (25.4. ja 26.4.) samansisältöisenä.

Webinaarin kouluttajana toimii Pia Ahonen. Pia on Ammattiliitto Pron kehittämispäällikkö ja lakimies.

Kouluttaja on chatin kautta tavoitettavissa klo 19.00 saakka, mikäli haluat kysyä jostakin webinaarin sisältöön liittyvästä teemasta tarkemmin.