Pro On Stage - SAMin ilmoittautuminen

Vantaan Energia Areena, Myyrmäki
SAM - Rahoitusalan ammattilaiset Pro ry
30.9.2018

SAM – Rahoitusalan ammattilaiset Prory on hankkinut liput 50:lle ensin ehtivälle. Ilmoittautumisaikaa on jatkettu 30.9.2018 saakka!

Yhdistys maksaa pääsylipun mutta majoituksen ja matkat jokainen kustantaa itse.

Pro on Stage -jäsentapahtuman paikkana on Vantaa Energia Areena Myyrmäessä.Tapahtuma alkaa klo 17.30 jolloin ovet aukeavat ja ruokailu alkaa. Kaikkiavieraita pyydetään saapumaan paikalle klo20.00 mennessä, jolloin ohjelma alkaa.Tapahtuma kestää klo 02.30 saakka. Tapahtuman tarkempi ohjelma ja aikatauluilmoitetaan myöhemmin. Lisätietojatapahtumasta löytyy
nettisivulta

VR:llä on edullisia ryhmähintoja Pro onStage -tapahtumaan tulijoille. Voitte tiedustella pakettihintoja  VR:nryhmämyynnistä ryhmämyynti@vi.fi,puh. 06001-9955 (1,99 €/vastattu puhelu +pvm).

Myyrmäen Juna-asemalta on matkaa areenalle noin 700 metriä. Lähijunat I ja Pliikennöivät Helsingin keskustasta Myyrmäelle ja Vantaa Tikkurilasta Myyrmäkeenpääsee I-junalla. Raide- ja bussiliikenteen aikataulut voit tarkistaa
www.hsl.fi.

Ammattiliitto Pron jäsenille on varattuPro on Stage -tapahtuman ajaksi Helsingin keskustan sekä Vantaan Tikkurilan jaFlamingon hotelleista edullisia majoituspaketteja. Majoituksen jokainen varaaitse suoraan haluamaansa hotelliin Sokos hotellien ryhmävarauskeskuksestagroups.helsinki@sok.fi tai puh. 020 123 4600. Sopimushinnatja varaustunnukset löydät Ammattiliitto Pron mobiilisovelluksesta kohdasta Edut ja alennukset: ”Pro OnStage -hotelliedut”. Kiintiövaraukset huoneisiin ovatvoimassa asteittain12.10.2018 saakka.

Hotelliin saapuessaan majoittujien tulee näyttää Pro On Stage -tapahtumalipputodisteeksi osallistumisesta tapahtumaan.

Linkit hotellien nettisivuille:

Sokos Hotelli Presidentti