Webinaari: Löydä työpaikka piilosta

Ammattiliitto Pro / Koulutus
21.10.2018

Webinaari: Löydä työpaikka piilosta

Tällä verkkoluennolla pääset pohtimaan, miten luot itsellesi mieluisan työpaikan! Työtä on monissa, etenkin pienissä yrityksissä tarjolla. Niistä puhutaan korkeintaan omassa lähipiirissä ja toivotaan, että jostain ilmestyisi tekijä, jota ottaisi hommat haltuun. Tällä verkkoluennolla puhumme piilotyöpaikkojen etsinnästä ja tunnistamisesta. Jokainen on opintojensa, työnsä ja harrastustensa myötä kerryttänyt itselleen tietoa, jonka avulla voi löytää piilotyöpaikkoja. Monelle meistä tämä tieto kertyy vaivihkaa ilman, että itsekään huomaa, mitä kaikkea työmarkkinoiden toiminnasta oikeastaan tietää. Tällä luennolla opettelemme kaivamaan omasta osaamisesta työvälineitä piilotyöpaikkojen metsästämiseen.

Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti työttömille työnhakijoille.

Toteutus tiistaina 23.10. kello 18-19

Kouluttaja: Sikke Leinikki, TJS Opintokeskus

TJS Opintokeskuksen kehittämisasiantuntija Sikke Leinikki on perehtynyt työn tekemisen ja teettämisen monimuotoisuuteen tutkimuksissaan ja monissa kehittämishankkeissa. Kouluttajana hän on saanut kiitosta innostavasta - jopa innostuneesta - otteestaan.

Webinaari on tarkoitettu vain Pron jäsenille.