Pron sähköiset palvelut yhdistyksen tehokäytössä

Koulutus | 16.2.2019 - 17.2.2019 |
16.2.2019 - 17.2.2019
Majvik Kokous- ja kongressihotelli
25.1.2019

Yhdistyksen käytännön toiminnan helpottamiseksi on luotu erilaisia sähköisiä palveluita Proplussaan. Koulutuksen tavoitteena on, että yhdistykset osaavat hyödyntää Proplussan tarjoamat sähköiset palvelut yhdistystoiminnassa. Työvälineenä se helpottaa yhdistystoimijoiden arkea. Koulutuksen jälkeen osaat tehdä mm. yhdistyksen Proplus -ryhmän sivujen päivityksen, luoda tapahtuman tapahtumakalenteriin. Koulutuksessa käydään läpi perusasioita kuten yhdistyksen raportit, toimihenkilöilmoitus ja jäsenyyden säännöstö.

Koulutuksesta hyötyvät esimerkiksi jäsensihteeri, edunvalvontavastaava, koulutussihteeri, puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, sihteeri, jäsenhankintavastaava, taloudenhoitaja, nuorisovastaava ja tiedotussihteeri. Koulutus on päivitetty versio entisestä tehot irti jäsentiedoista koulutuksesta. Ota koulutukseen oma kone mukaan mikäli mahdollista.