Webinaari: Myötätunnon ja empatian voima työelämässä ja arjessa - ILMOITTAUDU VARASIJALLE

Koulutus | 7.2.2019 18:00 - 19:00 |
7.2.2019 18:00 - 19:00
5.2.2019

Webinaari: Myötätunnon ja empatian voima työelämässä ja arjessa

Myötätunnon ja empatian harjoittaminen itseään ja muita kohtaan auttaa meitä ymmärtämään muita paremmin. Työelämässä on tärkeää oppia tunnistamaan omia tunteitaan ja muiden tunnetiloja. Myötätunnolla on merkitystä omaan hyvinvointii, luovuuteen, vuorovaikutukseen ja työhyvinvointiin.

Webinaarissa kuulet, miten myötätunto ja empatia vaikuttaa työyhteisössä ja arjessa. Ihmiselle on tärkeää tulla nähdyksi ja kuulluksi. Saat tietoa ja esimerkkejä siitä, miten voit harjoittaa myötätuntoa itseäsi ja muita kohtaan.

Kouluttaja: Mari Ravattinen, Mielen Melodiat Oy

Mari on hyvinvointivalmentaja, jolla on 20 vuoden kokemus yksilöiden ja työyhteisöjen hyvinvoinnista. Koulutustaustaa työfysioterapiasta, mindfulnessista ja NLP:stä, joita hän käyttää monipuolisesti valmennuksissa. Mari uskoo vahvasti kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin.  Hän ravistelee lempeästi yksilöitä ottamaan vastuuta omasta hyvinvoinnistaan ja keskittymään elämäntapamuutoksissa siihen, mikä omassa elämässä on tärkeintä sillä hetkellä. Ottamalla pieniä asioita oman arjen hallintaan voi saada aikaan suuria muutoksia.