Webinaari: Ura ja ammattitaito muuttuvassa työelämässä - ILMOITTAUDU VARASIJALLE

Koulutus | 12.2.2019 16:30 - 17:30 |
12.2.2019 16:30 - 17:30
VERKOSSA
Ammattiliitto Pro / Koulutus
10.2.2019

Webinaari: Ura ja ammattitaito muuttuvassa työelämässä

Monet yhteiskunnan muutokset vaikuttavat jokaisen uraan ja ammattitaitoon. Joskus muutokset innostavat, joskus huolestuttavat. Tällä verkkoluennolla puhumme toimintaympäristön muutosten ennakoinnista ja siitä, miten muutokset vaikuttavat työelämässä tarvittavaan osaamiseen. Mietimme, mitä työntekijä voi tehdä itse oman ammattitaidon ja ammatillisen verkoston ylläpitämiseksi ja mitä työantajien pitäisi tehdä. Tunnistamme välineitä osaamisen kehittämiseen ja muutoksen hallintaan.  Tutustumme työn ja muutoksen merkityksen kirkastamiseen ja mietimme, millaisia konkreettisia keinoja löydämme ammattitaidon, ammatillisen verkoston ja uran hallinnan parantamiseen. Pohdimme myös, miten muuttuvat työn teettämisen tavat muuntavat ammatillisia taitovaatimuksia, mitä uutta pitää osata ja ainakin ymmärtää.

Verkkoluennon tavoitteena on rohkaista osallistujia hyödyntämään omia vahvuuksia, osaamista ja verkostoja oman ammattitaidon kehittämisessä.

Kouluttaja: TJS Opintokeskuksen kehittämisasiantuntija Sikke Leinikki. Pätkätyöstä väitellyt ja yhteiskunnallisista rakenteista innostunut kouluttaja ohjaa ymmärtämään yhteiskunnallisia muutoksia ja havaitsemaan niitä.